March 08, 2013

အေတြးအေခၚေဟာင္းကို ကမၼဝါ ဖတ္ၾကည့္ျခင္း



(၁)
လြန္ခဲ့တဲ့ရက္ေတြအတြင္း
က်ေနာ္တို႔ရဲ့ေသာကေတြကို
ဆူးေတြနဲ႔ သီကံုးရင္း ေသြးတစက္စက္ က်ခဲ့ရတယ္။
(၂)
လြတ္လပ္မႈကို လိုခ်င္ရင္
လြတ္လပ္တဲ့ လူတစ္ေယာက္ျဖစ္ဖို႔
လြတ္လပ္မႈနဲ႔ စေရြးကိုက္ဖို႔
အေရးႀကီးေနၿပီ။
သူမ်ားကို လြတ္ေျမာက္ေအာင္လုပ္ေပးဖို႔
က်ေနာ္တို႔က ပထမ
လြတ္ေျမာက္ေနရမယ္။
က်ေနာ္တို႔ဟာ
ဂူအျပင္ဘက္ကိုထြက္ၿပီး
ကိုယ္ပိုင္ အရွိန္အဝါကို တည္ေဆာက္ၾက။
တပါးသူတည္ေဆာက္ေပးတဲ့ ခြန္အားနဲ႔မတူတဲ့
ခြန္အားသစ္ကို တည္ေဆာက္ၾက။
တပါးသူခင္းေပးတဲ့လမ္းနဲ႔မတူတဲ့
ကိုယ္ပိုင္လမ္းသစ္ေပၚ ေလွ်ာက္ၾက။

ရွိခ့ဲဖူးသည္
က်ေနာ္တို႔ဟာ
အမွားေတြကို အမွားေတြနဲ႔တိုက္ခိုက္ရင္း
ႀကီးျပင္းလာခဲ့ၾကရတယ္။
ရွိခဲ့ဖူးၿပီ
တပါးသူရဲ့လက္နက္ ကိုယ့္လက္နက္ ဆိုတာေလာက္နဲ႔
က်ေနာ္တို႔ မိုးေသာက္ခဲ့ၾကတယ္။
ထုေခ်ပစ္လိုက္ပါ
ဖြပ္္ေလွ်ာ္ပစ္လိုက္ပါ
တပါးသူက က်ေနာ္တို႔အေပၚ
တပါးသူလို သေဘာထားေနတဲ့အခ်ိန္
က်ေနာ္တို႔က တပါးသူကို တပါးသူေလာက္ပဲ ျမင္ေနရင္
က်ေနာ္တို႔ မေအာင္ျမင္ႏိုင္ဘူး။
အေတြးအေခၚအရာမွာ
တပါးသူစြဲကိုင္တဲ့ ေသနတ္ေလာက္နဲ႔လည္း
ဒီေတာင္ကုန္း မသိမ္းပိုက္ႏိုင္ဘူး။
အေတြးအေခၚအရာမွာ
ေတာမီးကို ရႈိ႕မီးနဲ႔လွန္ပစ္တဲ့ေခတ္ဟာ
မႏွစ္တႏွစ္ကတည္းက ကုန္ဆံုးသြားခဲ့ၿပီ။
(၃)
က်ေနာ္တို႔
ဆူးေတြက
ေသြးေတြကို
မတိတ္ေစႏိုင္ဘူး။     ။

ၿငိမ္းေဝ
၅၊ ၁၊ ၂၀၁၂
လြတ္လပ္ေရးေန႔ရဲ့ ေနာက္တေန႔။
မဲေဆာက္ၿမိဳ႕။


No comments:

Post a Comment