January 26, 2011

မနက္ခင္း ဆြဲခ်

မနက္မိုးလင္းရင္ တံခါးမႀကီးကို အရင္ဖြင့္တတ္တယ္
မဟုတ္ဘူး
က်ေနာ့္ ရင္ကို အရင္ဖြင့္တတ္တယ္
ခက္တာက က်ေနာ္က ရင္ဖြင့္ၿပီးရင္ ျပန္မပိတ္တတ္ဘူးေလ
မဟုတ္ဘူး ျပန္မပိတ္ခ်င္ဘူး
ဒီလိုနဲ ့ဆြဲခ်ကို က်ေနာ္ျမင္လိုက္တာပဲ
ဆြဲခ်ေလ...
ႏွင္းေတြ ေဝေနလိုက္တာ
စကားဝါပင္ေပၚမွာ စပါယ္ရုံေပၚမွာ က်ေနာ္ မစိုက္ထားေပမယ့္ ပြင့္ေနတဲ့ စႀကၤာပြင့္ေတြေပၚမွာ
ဆြဲခ် ေရာက္လာေနၿပီေလ
ဆြဲခ်ကို က်ေနာ္ ေတြ ့ခ်င္လို ့တံခါးမႀကီးကုိဖြင့္ခဲ့တာပဲ
က်ေနာ္ တံခါးဖြင့္လို ့လည္း ဆြဲခ်က ေရာက္လာတာပဲ
ဆြဲခ်နဲ ့က်ေနာ္ အတူတူထိုင္ရမလား
ဆြဲခ်နဲ ့က်ေနာ္ အတူတူ သီခ်င္းနားေထာင္ရမလား
ဆြဲခ်နဲ ့အတူ ဟိုလူေရးတဲ့ အနာဂတိကဗ်ာမိ်ဳး ေရးရမလား
ဆြဲခ်နဲ ့အတူ ျခံအျပင္ဘက္က ကြင္းစပ္မွာ ဘုရားတိုင္ ရတု စဥ္းစားရမလား
ငါ ဒီမွာေရာက္္ေနတာ တခါမွ ခတ္ေဝးေဝးက ဘုရားေစတီကို မျမင္ခဲ့ဘူး
မဟုတ္ဘူး
မျမင္ခ်င္ေယာင္ေဆာင္ခဲ့တာ
ဆြဲခ်ေလ
ဆြဲခ်ဖို ့ႀကိဳးစားတဲ့ ဆြဲခ်လား
ဆြဲခ်ဟာ ငါ့ဘဝအတြက္ လိုအပ္ေနၿပီလား
အခု အသက္ ၆၀ ေက်ာ္ၿပီ
ေမြးေန ့ဘယ္ေန ့မွန္း အတိအက်မသိ
ေမြးေန ့တခါမွ လုပ္ဖို ့မစဥ္းစားခဲ့မိ
တဖန္ျပန္လည္ ေမြးဖြါးျခင္းကို ငါ စိတ္မဝင္စား
မနက္ခင္းတိုင္း ညအိပ္ယာဝင္တိုင္း
ဘာသံေတြမွန္း ဘယ္ကမွန္းမသိတဲ့ အသံေတြ ငါၾကားေနရ
ဒီလိုနဲ ့
ဆြဲခ်နဲ ့ ရက္ေပါင္း ဘယ္ႏွစ္ရက္
ဘယ္ႏွစ္ႏွစ္
ဆြဲခ်ေရ
ငါတံခါးဖြင့္လိုက္ၿပီ
ဆြဲခ်ေရ
ငါလာေနၿပီ
ဆြဲခ်ကို ငါခ်စ္တယ္
ဆြဲခ်ေရ
ငါ့ကို ဆြဲသာခ်လိုက္ပါေတာ့။   

ၿငိမ္းေဝ
၂၀၊ ၁ ၊ ၁၁
( ကဗ်ာသရုပ္ေဖၚပံုက ပီကာဆိုရဲ့ လက္ရာပါ၊ ဂူဂဲက ရယူထားတာပါ။ )

No comments:

Post a Comment