December 04, 2011

ဥေရာပ မဲဇာ

ဧရာဝတီ မဲေခါင္ နိပါး ေပၚက လြင့္ေမ်ာေနေသာ တိမ္တိုက္မ်ား (၄)
                        ဗီယက္က်န္းၿမိဳ႕က ေအာင္ျမင္ျခင္း မုဒ္ဦး 



မနက္ အိပ္ယာထ ေရခ်ိဳးၿပီးေတာ့ တည္းခိုခန္းမွ ထြက္ခဲ့သည္။ အရင္တစ္ေခါက္ လာအုိကို ေရာက္စဥ္တုန္းကတည္းက တည္းခိုခန္းက ေကၽြးေသာ ထမင္းကို က်ေနာ္ မစားခဲ့ပါ။ တည္းခိုခန္းႏွင့္ ငါးမိနစ္ခန္႔ လမ္းေလွ်ာက္သြားလ်င္ ေရာက္သည့္ လမ္းေဘး ထမင္းဆိုင္ေလး တဆိုင္တြင္သာ ထမင္း သြားစားခဲ့၏။ ပထမတစ္ေခါက္ ေရာက္စဥ္က ပန္းခ်ီဆရာ ကိုေမာင္ဟန္ႏွင့္ သူ႔မိတ္ေတြတို႔က ဦးေဆာင္ လမ္းျပမႈျဖင့္ လမ္းေဘးထမင္းဆိုင္ေလးကို က်ေနာ္ ေရာက္ဖူး စားဖူးခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။ ယခုလည္း ထို ထမင္းဆိုင္ေလးတြင္သာ ထမင္းစားရန္ ဆံုးျဖတ္ထားခဲ့သည္။
ထမင္းဆိုင္ေလးထဲ ဝင္လာေတာ့ ဆိုင္အကူ ကုလားမေလးက က်ေနာ့္ကို ဝမ္းသာအားရ ဆီးႀကိဳႏႈတ္ဆက္သည္။ ဆိုင္ရွင္မ်ားႏွင့္သာမက ဆိုင္အကူ ကုလားမေလးႏွင့္လည္း အရင္တေခါက္ ကတည္းက သိကၽြမ္းခဲ့ၿပီးျဖစ္သျဖင့္ ဆိုင္္ကေလးထဲ ဝင္လိုက္သည္ ဆိုလ်င္ပဲ က်ေနာ့္ စိတ္ေတြ ေပါ့ပါးသြားရ၏။ သို႔ေသာ္ ဆုိင္ရွင္ လာအိုမိသားစုႏွင့္ ဆိုင္အကူ ကုလားမေလးတို႔က လာအိုႏွင့္ ထိုင္းစကား တတ္ၾကေပမယ့္ က်ေနာ္ကမူ ထိုင္းစကားမတတ္။ အဂၤလိပ္လို တစံုတရာ ေျပာဆိုဆက္ဆံဖို႔ က်ျပန္ေတာ့လည္း ဆိုင္ရွင္ လာအုိအမ်ိဳးသားႀကီးမွာ ျပင္သစ္စကားကလြဲၿပီး အဂၤလိပ္လို မေျပာတတ္။ ေတာ္ေတာ္ေတာ့ ဂြက်လွ၏။ (လာအိုတို႔မွာ ျပင္သစ္ကိုလိုနီဘဝ ေနခဲ့ရသည့္ တိုင္းျပည္ ျဖစ္ပါသည္။) သို႔ေသာ္ သူတို႔အားလံုးက ေဖၚေရြၾကလြန္းသျဖင့္ က်ေနာ့္အဖို႔ စကား မေပါက္သည္ကလြဲၿပီး စိတ္ေျပလက္ေပ်ာက္ လြတ္လပ္စြာ တေနကုန္ ထိုင္ၿပီး အခ်ိန္ျဖဳန္းဖို႔ရာ အသင့္ေတာ္ဆံုး ေနရာေလး တခုျဖစ္ခဲ့၏။ ထို႔ေၾကာင့္ သူတို႔ကို ေက်းဇူးတင္မိသည္။
မနက္ပိုင္း ၁၀ နာရီခန္႔တြင္ က်ေနာ္ ထမင္းစားၿပီး သြားခဲ့သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ဗီယက္က်န္းၿမိဳ႕ထဲ အနည္းငယ္ ေလွ်ာက္လည္ၾကည့္ရန္ စဥ္းစားသည္။ သို႔ေသာ္ ဘယ္ကားေတြ ဘယ္လိုေျပာ စီးရမည္ကုိ က်ေနာ္ မသိ။ ေျခလ်င္ ေလွ်ာက္သြားၾကည့္ဖို႔ရန္ကလည္း မျဖစ္ႏိုင္။ အႀကံအိုက္္ေနစဥ္ ဆိုင္အကူ ကုလားမေလးက ဘယ္ကျပန္လာသည္မသိ ဆိုင္ေရွ႕တြင္ စက္ဘီးေပၚက ဆင္းေနသည္ကို က်ေနာ္ ေတြ႔ေတာ့ အႀကံရသြားသည္။ စက္ဘီးငွါးစီးရန္ စဥ္းစားမိသြားသည္။
စက္ဘီး ခဏ ငွါးစီးခ်င္ေၾကာင္း ႏိုင္ငံတကာ ဘာသာစကားႏွင့္ ႀကိဳးစားၿပီး ေျပာၾကည့္ေတာ့ ကုလားမေလးက အလြယ္တကူပင္ သေဘာတူသည္။ သို႔ေသာ္ အလကားေတာ့ မရ။ တနာရီလ်င္ ဘတ္ ၂၀ ေပးရမည္ဟု ဆိုသည္။ ႏွစ္ဦးႏွစ္ဘက္ သေဘာတူညီခ်က္ ရေသာအခါ စက္ဘီးကေလးစီးကာ ဗီယက္က်န္း ၿမိဳ႕ထဲ ထြက္ခဲ့သည္။
လမ္းမႀကီးအတိုင္း စီးလာေနစဥ္ က်ေနာ့္စိတ္ထဲ ျမင္ဖူးသလို ရွိသည့္ မုဒ္ဦး အေဆာက္အဦးႀကီးတခုကို ေတြ႔ရသည္။ ထို မုဒ္ဦးႀကီး၏ မလွမ္းမကမ္း လမ္းမႀကီး ေဘးတြင္ပင္ စက္ဘီးေပၚက ဆင္းကာ အေသအခ်ာၾကည့္သည္။ က်ေနာ့္စိတ္ထဲ မုဒ္ဦးႀကီးကို ၾကည့္ေနစဥ္မွာပင္ ဘာ့ေၾကာင့္ ျမင္ဖူးသလို ရွိခဲ့သည္ကို သေဘာေပါက္သြားရသည္။
လာအိုတို႔သည္ က်ေနာ္တို႔ႏိုင္ငံလိုပင္ နယ္ခ်ဲ႕သမား၏ လက္ေအာက္တြင္ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ ကိုလိုနီ ဘဝျဖင့္ ေနခဲ့ရ၏။ အင္ဒိုခ်ိဳင္းနား ကၽြန္းဆြယ္ႏိုင္ငံမ်ား ျဖစ္သည့္ က်န္ ကမၻာဒီးယားႏွင့္ ဗီယက္နမ္တို႔သည္လည္း ထိုနည္းတူပင္ ျဖစ္သည္။ သို႔ေသာ္ က်ေနာ္တို႔ႏိုင္ငံလို အဂၤလိပ္နယ္ခ်ဲ႕လက္ေအာက္ ေရာက္ခဲ့ရသည္ မဟုတ္။ ျပင္သစ္တို႔၏ လက္ေအာက္ ေရာက္ခဲ့ၾကရသည့္ ႏိုင္ငံမ်ား ျဖစ္သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ လမ္းကို ခြၿပီး ေဆာက္ထားသည့္ မုဒ္ဦးႀကီးမွာ ျပင္သစ္ျပည္ ပါရီၿမိဳ႕က ေအာင္ျမင္ျခင္း မုဒ္ဦးႀကီးႏွင့္ ဆင္တူေနျခင္း ျဖစ္သည္။ သတင္းစာထဲတြင္ ႀကိမ္ဖန္မ်ားစြာျမင္ဖူးထားသည့္ ယင္း ေအာင္ျမင္ျခင္း မုဒ္ဦးႀကီးႏွင့္ ခတ္ဆင္ဆင္တူေနသျဖင့္သာ က်ေနာ့္စိတ္ထဲ ျမင္ဖူးသည္ဟု ထင္ေနခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။ ၿပီးေတာ့ ထို မုဒ္ဦးႀကီးရဲ႕နံမည္ကလည္း ေအာင္ျမင္ျခင္း မုဒ္ဦး ဟုပင္ ေပးထားသည္။
မုဒ္ဦးႀကီး၏ ေအာက္တြင္ ကားလမ္းက ျဖတ္ေဖါက္ထား၏။( ယခုအခါ မုဒ္ဦးႀကီးေအာက္မွ ေဖါက္ထားသည့္ လမ္းကို ကားမ်ား သြားခြင့္မျပဳေတာ့ပဲ ပန္းၿခံထဲက လူသြားလမ္းအျဖစ္သာ ခြင့္ျပဳထားသည္ဟု သိရ၏။) ခြထားသည့္ တိုင္ ႏွစ္ဘက္ေအာက္တြင္ ေဆးဆိုင္ေလး သံုးေလးဆုိင္ ရွိေနသည္။ က်ေနာ္တို႔ဆီက ကြမ္းယာဆိုင္သာသာ ဆိုင္ကေလးမ်ား ျဖစ္ၾကၿပီး လာအိုႏိုင္ငံ အမွတ္တရ ပုိစ့္ကဒ္မ်ားႏွင့္ အျခား တိုလီမိုလီ ပစၥည္းကေလးမ်ား ေရာင္းေနသည္ကို ေတြ႔ရသည္။ ပါရီၿမိဳ႕က ေအာင္ျမင္ျခင္း မုဒ္ဦးႀကီးႏွင့္ခတ္ဆင္ဆင္တူသည္ဟု က်ေနာ္ ေျပာခဲ့ေသာ္လည္း အမွန္မေတာ့ လာအိုတို႔က သူတို႔ အမ်ိဳးသားယဥ္ေက်းမႈ ပိသုကာပညာႏွင့္ ေပါင္းစပ္ၿပီးမွ သည္ မုဒ္ဦးႀကီးကို တည္ေဆာက္ထားသည္မွာ အထင္အရွားေတြ႔ရသည္။ မုဒ္ဦးႀကီးေပၚက အခၽြန္အတက္ အေကာ့အလန္မ်ားမွာ လာအုိအမ်ိဳးသားတို႔၏ ပိသုကာ ဟန္ ျဖစ္သည္။
မုဒ္ဦးႀကီးႏွင့္ မလွမ္းမကမ္းတြင္ အပမ္းေျဖနားေနႏိုင္သည့္ ပန္းျခံတစ္ခု ရွိေနသည္။ သို႔ေသာ္ ေနပူေနသျဖင့္ ခံုတန္းမ်ားေပၚ သြားထုိင္လို႔ေတာ့ မျဖစ္ေသး။ ကားလမ္းကို ခြေဆာက္ထားသည့္ မုဒ္ဦးႀကီးေအာက္တြင္ ေခတၱခဏမွ်သာ က်ေနာ္ ရပ္္ၾကည့္ေနခဲ့သည္။(ယခုအခါ မုဒ္ဦးႀကီးေအာက္က ျဖတ္ေဖါက္ထားေသာ ကားလမ္းကို ကားမ်ားသြားလာခြင့္ မျပဳေတာ့ပဲ ပန္းၿခံအသြင္ ေျပာင္းခဲ့ၿပီဟု သိရပါသည္။)
မုဒ္ဦးႀကီးကို ေက်ာ္ေတာ့ ကမ္းနားဘက္ ခ်ိဳးေကြ႔ၿပီး ဆင္းသည့္ လမ္းအတိုင္း က်ေနာ္ ဆင္းခ်လာခဲ့သည္။ တေနရာ အေရာက္တြင္ မဲေခါင္ျမစ္ႀကီးကို အနီးကပ္ ေတြ႔လာရ၏။ ျမစ္ေဘးတြင္ လူသြားလမ္း အုတ္လမ္းကေလးကို လက္ရမ္းသံတိုင္ျဖင့္ ကာထား၏။ က်ေနာ္က စက္ဘီးကို လမ္းေဘးတြင္ ရပ္ေထာင္ကာ လူသြားလမ္းေပၚ တက္လိုက္သည္။
မဲေခါင္ျမစ္ကမ္းေပၚတြင္ က်ေနာ္ ရပ္ၾကည့္သည္။ ထုိင္းဘက္ကမ္းဟု ထင္ရသည့္ တဖက္ကမ္းကို လွမ္းျမင္ေနရသည္။ မဲေခါင္ျမစ္ ေရျပင္မွာ အစိမ္းေရာင္ သစ္ပင္တန္းမ်ား အနားကြပ္လ်က္ တည္ၿငိမ္စြာ စီးဆင္းေနသည္။
သံပန္း လက္ရမ္းေလးကို ကိုင္ၿပီး ရပ္ေနရင္းက မဲေခါင္ျမစ္ဝွမ္းသားမ်ား၏ အမ်ိဳးသား လြတ္ေျမာက္ေရးတိုက္ပြဲသံမ်ားကို စိတ္နားထဲတြင္ ၾကားလာရသည္။ က်ေနာ္ ေရာက္မလာခင္ အခ်ိန္ လပိုင္းအတြင္းတြင္ လာအိုႏိုင္ငံ ေခါင္းေဆာင္ေဟာင္းတစ္ဦးျဖစ္သူ သုဝဏေဖါင္ ကြယ္လြန္ခဲ့၏။ သူသည္ကား လာအို ဘုရင့္ သားေတာ္တစ္ပါးျဖစ္ေသာ္လည္း မ်ိဳးခ်စ္ ေခါင္းေဆာင္တစ္ဦး ျဖစ္ခဲ့သည္။ ထိုစဥ္က လာအိုဘုရင့္အႏြယ္ေတာ္ မင္းသား ညီအစ္ကိုအရင္း ၃ ဦး ရွိသည့္အနက္ ထို ၃ ဦးမွာ ရပ္တည္ခ်က္ ၃ မ်ိဳး ကြဲသြားခဲ့ၾက၏။ တစ္ဦးက ျပင္သစ္တို႔ႏွင့္ ပူးေပါင္းသြားခဲ့၏။ ေနာက္တစ္ဦးမွာ ျပင္သစ္တို႔ကို မေထာက္ခံေသာ္ျငားလည္း ကြန္ျမဴနစ္ ဆန္႔က်င္ေရးသမားအျဖစ္ ထင္ရွားခဲ့။ ေနာက္ဆံုး တစ္ဦးမွာ ကြန္ျမဴနစ္ ျဖစ္လာခဲ့၏။ မင္းသားႀကီး သုဝဏေဖါင္ မွာ ကြန္ျမဴနစ္ေခါင္းေဆာင္ ေတာ္လွန္ေရး ေခါင္းေဆာင္တစ္ေယာက္ ျဖစ္လာခဲ့၏။
လာအို ကြန္ျမဴနစ္တို႔သည္ နယ္ခ်ဲ႕ဆန္႔က်င္ေရး အမ်ိဳးသားလြတ္ေျမာက္ေရး တိုက္ပြဲမ်ားတြင္ လာအိုျပည္သူတို႔ကို ေခါင္းေဆာင္မႈ ေပးႏိုင္ခဲ့ၾက၏။ လြတ္ေျမာက္လာေသာအခါ လာအို ျပည္သူ႔ ေတာ္လွန္ေရးပါတီ (LPRP) အမည္ျဖင့္ အာဏာရ ပါတီျဖစ္လာခဲ့၏။ ပစၥည္းမဲ႔ ေတာ္လွန္ေရးဝါဒကို ပါတီ၏ လမ္းညႊန္အယူအဆ အျဖစ္ ေၾကညာခဲ့ေလသည္။ ေနာက္ပိုင္းတြင္ မ်ိဳးခ်စ္ေခါင္းေဆာင္ ` ေခဆန္ ဗြန္ဘီဟိန္း ´ သည္ ပါတီေခါင္းေဆာင္ အစိုးရအဖြဲ႕ေခါင္းေဆာင္ ျဖစ္လာခဲ့ေလသည္။
လာအို ကြန္ျမဴနစ္တို႔သည္ တိုင္းျပည္ကို တပါတီ အာဏာရွင္စံနစ္ျဖင့္ အုပ္ခ်ဳပ္ေနၾကသည့္တိုင္ တခ်ိန္က မ်ိဳးခ်စ္ေခါင္းေဆာင္မ်ား ျဖစ္ခဲ့သျဖင့္ လာအုိျပည္သူတို႔က ယခုထက္ထိ တစံုတရာ ေထာက္ခံမႈ ရေနသည့္ သေဘာလား ဆိုသည့္ ေမးခြန္းကို က်ေနာ္ စဥ္းစားေနမိသည္။ သု႔ိေသာ္ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ ပါတီတခုတည္းက တုိင္းျပည္အာဏာ ရယူထားျခင္းသည္ အာဏာရွင္စံနစ္ဆီ ေရာက္ရွိသြားႏိုင္သည္ဆိုသည္ကိုမူ လာအိုျပည္သူမ်ား မသိ မဟုတ္။ သိေတာ့ သိေနၾကပါလိမ့္မည္။ ထို႔ေၾကာင့္လည္း ဒီမိုကေရစီေရးႏွင့္ပတ္သက္ေသာ ျပႆနာမ်ား ႀကိဳးၾကားႀကိဳးၾကား သတင္းမ်ားတြင္ ၾကားေနရျခင္း ျဖစ္သည္။
လူသြားလမ္းေလးေပၚက ျပန္ဆင္းမည္ လုပ္ေတာ့ မဲေခါင္ျမစ္ႀကီးကို ေသေသခ်ာခ်ာ လွမ္းေမွ်ာ္ၾကည့္ေနမိေသးသည္။ ငွက္တအုပ္က ျမစ္ေၾကာင္းအတိုင္း ပ်ံသန္းသြားေနၾကသည္။ သစ္ပင္ စိမ္းစိမ္းအုပ္အုပ္မ်ားျဖင့္ အနားသပ္ထားသည့္ မဲေခါင္ျမစ္ႀကီးမွာ လာအိုျပည္သူတို႔၏ သမိုင္းကို ေၾကာပိုးကာ တျငိမ့္ၿငိမ့္ စီးဆင္းလ်က္။ ျမစ္ျပင္ထက္တြင္ တိမ္ေတာင္ တိမ္တိုက္မ်ားကို ျမင္ေနရျပန္သည္။ တိမ္မ်ားမွာ ျမစ္ေရႏွင့္ လြင့္ေမ်ာ ပါသြားေနၾကသည္ဟု ထင္ေနရ၏။
တနာရီခြဲခန္႔ စက္ဘီးစီးေနၿပီးမွ ထမင္းဆိုင္ေလးဘက္ ျပန္လွည့္သည္။ ထမင္းဆိုင္ေလးအနား ေရာက္ကာနီးကာမွ ယခင္တစ္ေခါက္ လာအိုကို ေရာက္စဥ္က ပန္းခ်ီဆရာ ကိုေမာင္ဟန္တို႔ႏွင့္ အတူ ဝင္ထိုင္ခဲ့သည့္ အရက္ဆိုင္ကေလးကို သတိရလာသျဖင့္ ထို ဆိုင္ကေလးဘက္ လွည့္လိုက္သည္။
လမ္းေဘး အရက္ဆိုင္ကေလးမွာ ယခင္တုန္းကလို ညိွဳးညွိဳးႏြမ္းႏြမ္းကေလးပင္ ျဖစ္သည္။ က်ေနာ္တို႔ဆီက အညာ ထန္းေရဆိုင္ေလးမ်ားႏွင့္ တူေနေသးေတာ့သည္။ သို႔ေသာ္ အထင္ေသးလို႔ေတာ့ မရပါ။ သည္ အရက္ဆိုင္ကေလးမွာ ျပင္ပကမၻာက လူမ်ားအဖို႔ မသိသူ ရွားလွသည့္ ေက်ာ္္ၾကားေသာ အရက္ဆိုင္ေလး ျဖစ္သည္။ အထူးသျဖင့္ ဥေရာပတိုက္သား ယမကာ ႀကိဳက္သူမ်ား အမ်ားစု လာေရာက္ ထိုင္ေလ့ ရွိသည္။ အရင္တစ္ေခါက္ က်ေနာ္တို႔ ဝင္ထိုင္စဥ္ကလည္း မ်က္ႏွာျဖဴေတြႏွင့္အတူ တြဲၿပီး ထိုင္ခဲ့ၾကရသည္။ ယခုလည္း အရက္ဆိုင္ေလးေရွ႕ မေရာက္မီကတည္းက ဆိုင္ထဲတြင္ မ်က္ႏွာျဖဴ တခ်ိဳ႕ ဝိုင္းဖြဲ႕ထိုင္ေနၾကသည္ကို လွမ္းျမင္ေနရသည္။
ဆိုင္ကေလး ဘာ့ေၾကာင့္ နံမည္ႀကီးေနသည္ကို က်ေနာ္ စဥ္းစားၾကည့္ေတာ့ သည္ အရက္ဆိုင္ကေလးရဲ႕ နံမည္ေက်ာ္ အျမည္းမွာ ေခြးသားကို မ်က္ေစ့ ေရွ႕ေမွာက္မွာတင္ လတ္လတ္ဆတ္ဆတ္ မီးကင္ေပးေသာေၾကာင့္ ျဖစ္သည္ဟု ထင္ပါသည္။
အစပိုင္းတြင္ ကုိေမာင္ဟန္တို႔က ယင္း အရက္ဆိုင္ေလးဘက္ သြားၾကရေအာင္ဟု က်ေနာ့္ကို ဆြယ္တရားေဟာၾကစဥ္က က်ေနာ္က အရက္ႏွင့္ က်န္းမာေရးအရ မတည့္သူျဖစ္သျဖင့္ ျငင္းဆန္ေနခဲ့ေသးသည္။ သို႔ေသာ္ ေခြးသားကို ကင္ၿပီး အျမည္းလုပ္ေပးေနသည့္ ဆိုင္ဟု သိရေသာအခါ က်ေနာ္ အနည္းငယ္ စိတ္ဝင္စားသြားရသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ေနာက္ထပ္ မျငင္းေတာ့ပဲ အလြယ္တကူပင္ ထလိုက္လာခဲ့သည္။
ဆိုင္ကေလးထဲ ဝင္ထိုင္ၾကေတာ့ က်ေနာ္ ထိုင္ေနရာႏွင့္ လက္တကမ္းအကြာ အဝင္ေပါက္ေဘးတြင္ မွ်ဥ္းထားၿပီးျဖစ္သည့္ ေခြးသားမ်ားကို အလြန္ႀကီးမားေသာ ဇလံုႀကီးထဲ အျပည့္အေမာက္ ထည့္ထားသည္ကို ေတြ႔ေနရ၏။ ျငဳပ္ဆီေရာင္ေဆးမ်ား သုပ္လိမ္းထားသည့္ ေခြးသားမ်ားကို ေဘးတြင္ထုိင္ေနသည့္ အမ်ိဳးသမီးႀကီးက သံညွပ္ႏွင့္ယူကာ မီးဖိုေပၚက သံဇကာပန္းေပၚတင္ၿပီး မီးကင္ေပးေနသည္။ အဆီမ်ားက မီးဖိုထဲ တစက္စက္ က်ေနလ်က္။ ၿပီးေတာ့ က်ေနာ္တို႔ေရွ႕ စားပြဲေပၚ ေခြးသားကင္မ်ား သံပန္းကန္တခ်ပ္တြင္ ထည့္ကာ ေရာက္လာခဲ့သည္။
က်ေနာ္က နည္းနည္းေတာ့ ျမည္းၾကည့္သည္။ စိတ္ထဲက မရွင္းလင္းသည့္ အခံျဖင့္ ယူစားၾကည့္ျခင္း ျဖစ္သျဖင့္ ဘယ္လို အရသာရွိသည္ကိုပင္ အတိအက် ခန္႔မွန္းလို႔ မရျဖစ္ေနသည္။ မဝံ့မရဲ ေကာက္ဝါးေနေသာ က်ေနာ့္ကို ၾကည့္ကာ ကိုေမာင္ဟန္က ၿပံဳးေနသည္။ သူတို႕သည္လည္း အေတြ႕အႀကံဳ ရွိရန္ ရည္ရြယ္ၿပီးမွ လာထုိင္ၾကျခင္း ျဖစ္သည္ဟု က်ေနာ္ ထင္ပါသည္။ ဟက္ဟက္ ပက္ပက္ ေကာက္စားၾကသည္ကို က်ေနာ္ မေတြ႔ခဲ့ရ။
ယခုတခါ ယင္း အရက္ဆိုင္ကေလး ေရွ႕ျဖတ္ၿပီး စက္ဘီးစီးလာေတာ့ ကိုေမာင္ဟန္တို႔ကို က်ေနာ္ လြမ္းေနမိေလသည္။

ၿငိမ္းေဝ
ဆက္လက္ ေဖၚျပပါမည္….။

No comments:

Post a Comment