(က)
လြန္ခဲ့သည့္
၁၅ ႏွစ္ခန္႔က ျဖစ္သည္။
ခင္မင္ေလးစားရေသာ
မိတ္ေဆြကဗ်ာဆရာတစ္ဦးက ဆရာဒဂုန္တာရာရဲ့ ‘ရန္သူကို မိတ္ေဆြျဖစ္ေအာင္ လုပ္လို႔ရတယ္’ ဆိုတဲ့စကားကို
ဂ်ာနယ္တစ္ေစါင္မွတဆင့္ တုန္႔ျပန္ေဝဖန္သည္ကို က်ေနာ္ ဖတ္ခဲ့ရဖူးသည္။ သူက ရန္ဘက္အရ လံုးလံုးႀကီးဆန္႔က်င္ေနေသာ
ဆန္႔က်င္ဘက္ အေနအထားကို ေပါင္းစပ္လို႔မရေၾကာင္း ရူပေဗဒနည္းအရ သက္ေသျပသည္။ အက်ိဳးစီးပါြးခ်င္း
ဆန္႔က်င္ဘက္ျဖစ္ေနသည့္ မတူေသာ လူတန္းစားႏွစ္ရပ္ကို ဘယ္လိုနည္းနဲ႔မွ ေပါင္းစပ္လို႔မရဘူးဟု
ယခင္ဂႏၳဝင္ေပတံျဖင့္ တိုင္းတာျပကာ သက္ေသျပသည္။ သူက ရန္ငါ ရပ္တည္ခ်က္ျဖင့္ အေျခခံကာ
ဆရာဒဂုန္တာရာကို စိတ္ကူးယဥ္သူဟူေသာ ေကာက္ခ်က္ျဖင့္ တုန္႔ျပန္သည္။
က်ေနာ္က
သူ႔ေဆာင္းပါးကို ဖတ္ၿပီးကတည္းက က်ေနာ့္အျမင္ကို ျပန္လည္တင္ျပခ်င္ခဲ့သည္။ သူက အင္မတန္ရင္းနီးသူလည္းျဖစ္
ေျပာလို႔ဆိုလို႔လည္း သီးခံမည့္သူျဖစ္သျဖင့္ က်ေနာ္က သူ႔ ထင္ျမင္ခ်က္ကို ျပန္လည္ထင္ျမင္ခ်က္ေပးသည့္
ေဆာင္းပါးတစ္ပုဒ္ ေရးခဲ့သည္။ သို႔ေသာ္ က်ေနာ့္ေဆာင္းပါးကို ဘယ္ဂ်ာနယ္မွာမွ ေဖၚျပလို႔
မရႏိုင္ေသးသည့္ အခ်ိန္ကာလေဒသ ျဖစ္ေနသျဖင့္ က်ေနာ့္မွာ လူသိထင္ရွား ေဖၚျပဖို႔ အခြင့္မသာခဲ့။
သို႔ေသာ္ သူႏွင့္လူခ်င္းေတြ႔သည့္အခါမေတာ့ သူ႔အျမင္သူ႔ေဆာင္းပါးအေပၚ က်ေနာ့္ခံစားခ်က္ကို
အရိပ္အမြက္မွ်ေလာက္ေတာ့ ေျပာျပခဲ့သည္။
ယခုေတာ့
သူလည္း ဗဟုအဖြဲ႔တစ္ခုတြင္ ေခါင္းေဆာင္ေခါင္းရြက္ျပဳသူ၊ ျပည္တြင္းသို႔ အႀကိမ္ႀကိမ္ဝင္ေရာက္ကာ
ရန္သူကို မိတ္ေဆြျဖစ္ေအာင္ အစြမ္းကုန္ႀကိဳးစားေနသူ ျဖစ္လာခဲ့သည္။
မွန္ပါသည္။
အရာရာ ေျပာင္းလဲေနေသာေခတ္။ ေျပာင္းလဲသည္ကို အသိရွိရွိ ျမင္ႏိုင္ အသံုးခ်ႏိုင္ စမ္းသပ္ႏိုင္ေသာေခတ္။
တန္ဘိုးမ်ား ဝန္ရိုးမ်ား ေျပာင္းလဲခဲ့သည္ မဟုတ္ပါေလာ။ သို႔ေသာ္ တခ်ိဳ႕အေျပာင္း အလဲမ်ားကား
ထင္သာျမင္သာဖို႔ရာ ခက္ခဲသည္။ အမီလိုက္ဖို႔ရန္ ခက္သည္။ အင္မတန္သိမ္ေမြ႔နက္နဲေသာ ‘ယဥ္ေက်းမႈျဖစ္စဥ္အသစ္’
တစ္ခု ျဖစ္သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ရန္သူကို မိတ္ေဆြျဖစ္ေအာင္လုပ္ရေသာ ႏိုင္ငံေရးကို ယခင္
ဂႏၳဝင္ေပတံမ်ားျဖင့္ တိုင္းတာၾကည့္ပါက ေကာက္ခ်က္အမွားကိုသာ ရေပလိမ့္မည္။ အက်ိဳးစီးပါြးခ်င္း ဆန္႔က်င္ဘက္လူတန္းစားႏွစ္ရပ္
ေပါင္းစပ္ဖို႔ ႀကိဳးစားသည္ဆိုယံုမွ်ေလာက္ႏွင့္လည္း လံုေလာက္သည့္ ေကာက္ခ်က္ကို ရႏို္င္လိမ့္မည္
မဟုတ္ေခ်။
က်ေနာ္ကေတာ့
ရန္သူကို မိတ္ေဆြျဖစ္ေအာင္လုပ္ရသည့္ သည္ ယဥ္ေက်းမႈျဖစ္စဥ္ႀကီးထဲ ကုိယ္တိုင္ပါဝင္ဖို႔
စိတ္ဝင္စားခဲ့သည္မွာ ၾကာပါၿပီ။
(ခ)
ယခုႏွစ္
ဧၿပီလဆန္းတြင္ က်ေနာ္ ျပည္ေတာ္ျပန္လာခဲ့သည္။
ႏွစ္ေပါင္း
ႏွစ္ဆယ္မွ် ျပည္ပတြင္ ေနထိုင္ရင္း ကုိယ္တတ္သမွ် ကိုယ္စြမ္းသမွ် အလုပ္လုပ္ခဲ့သည္။ ျပည္ပကို
ထြက္ခြါသြားစဥ္က က်ေနာ့္တြင္ အိမ္မက္ေတြ တပံုတပင္။ အခု အိမ္ျပန္လာျပန္ေတာ့လည္း က်ေနာ့္အိပ္မက္ေတြက
က်ေနာ့္ အိပ္ကပ္ထဲ တခၽြင္ခၽြင္။
ျပည္တြင္းကို
ျပန္ဝင္မည္ဟု စဥ္းစားစဥ္က ျပန္ေရာက္လ်င္ ဘာကစၿပီး ဘယ္လိုလုပ္ရမလည္းဟူေသာ ေမးခြန္းမ်ားကို
က်ေနာ္ ကိုယ့္ကိုယ္ကို တေမးထဲ ေမးေနခဲ့ရသည္။ ထံုးစံအတိုင္း တိုင္းျပည္အတြက္ အမ်ားအတြက္
အလုပ္လုပ္ရန္မေျပာႏွင့္ ကိုယ့္မိသားစုအတြင္းမွာပင္ ကိုယ့္မွာ အသိမိတ္ေဆြသာသာ အေျခအေနမိ်ဳး
ျပန္ေရာက္ေနသည္။ ကိုယ့္အေျခအေန ကို္ယ့္ဝမ္းစာ ကိုယ့္အေတြးအေခၚ ကိုယ့္အျပဳအမူမ်ားက ကမၻာသစ္တစ္ခုအတြက္
အံမဝင္ႏိုင္ေအာင္ ျဖစ္ေနေသးသည္။ သည္ကမၻာေပၚတြင္ ဘုရားသခင္ဖန္ဆင္းသည့္ ေနာက္ဆံုးလူသားတစ္ဦးလို
အရာရာ ေနာက္က်ေနခဲ့သည္။ အံမဝင္ ခြင္မက် ျဖစ္ေနသည္။ ကိုယ္လုပ္ခ်င္တာ လုပ္ႏိုင္ဖို႔မေျပာႏွင့္
ဘာေတြျဖစ္လို႔ ဘယ္လိုအေျခအေန ျဖစ္ေနသလဲဆိုသည္ကိုပင္ တီးေခါက္ဖို႔ရာ ခက္ခဲသည္။ သည္လိုႏွင့္
က်ေနာ့္ဘဝ ေလ့လာေရးသင္တန္းေက်ာင္းကို ေတာနင္းေတာင္နင္းႏွင့္ တက္ေရာက္သင္ၾကားေနခဲ့ရျပန္သည္။
သည္လိုႏွင့္ သံုးလေက်ာ္ ၾကာလာခဲ့သည္။
ထို
အခ်ိန္သံုးလအတြင္း က်ေနာ့္အိပ္ကပ္ထဲက အိပ္မက္မ်ားကလည္း မည္သည့္အသံမွ်မေပးပဲ တိတ္ဆိတ္ေနခဲ့ၾကသည္။
ဇူလိုင္လဆန္းပုိင္းတြင္
က်ေနာ္ ျပည္ပမွာေနစဥ္က စုေဆာင္းယူေဆာင္လာခဲ့ေသာ စာအုပ္ (၁၅၀၀) ဝန္းက်င္ကို စာၾကည့္တိုက္ကေလးလုပ္ဖို႔
စိတ္ကူးသည္။ ေနရာအခက္အခ၊ဲ အေဆာက္အဦးအခက္အခဲ၊ လူ အရင္းအျမစ္ အခက္အခဲ။ မတတ္သာသည့္အဆံုး
ေဒသခံ အမ်ိဳးသားဒီမိုကေရစီအဖြဲ႔ခ်ဳပ္ကို အကူအညီေတာင္းသည္။ အဖြဲ႔ခ်ဳပ္တာဝန္ရွိသူမ်ားကလည္း
အလြယ္တကူပင္ ခြင့္ျပဳသည္။ အာဇာနည္ေန႔တြင္ စာၾကည့္တိုက္မမည္ေသာ စာဖတ္ခန္း ဖြင့္ပဲြေလးလုပ္မည္။
စာဖတ္ခန္း၏ အမည္ကို ‘ဗဟုရသပန္းခင္းစာဖတ္ခန္း’ဟု အမည္ေပးမည္။ စာစီစာကံုးၿပိဳင္ပြဲေလးလုပ္ကာ
အဲဒီေန႔မွာ ဆုေပးမည္။ အဖြဲ႔ခ်ဳပ္ရုံးသည္ပင္ စာဖတ္ခန္း။ အဖြဲ႔ခ်ဳပ္ရုံးမွာပင္ အခမ္းအနားလုပ္မည္။
စာဖတ္ခန္းဖြင့္ပြဲလုပ္မယ့္ေန႔မတိုင္ခင္
ဖိတ္ၾကားရမည့္သူမ်ားစာရင္းတြင္ ျပည္ေထာင္စုႀကံ့ခိုင္ေရးႏွင့္ဖြ႔ံၿဖိဳးေရးပါတီမွ တာဝန္ရွိ
ပုဂုိလ္မ်ားကိုလည္း ဖိတ္ၾကားရန္ က်ေနာ္ အႀကံျပဳသည္။ သည္စာဖတ္ခန္းဖြင့္ပြဲကိစၥမွာ အမ်ိဳးသား
ဒီမိုကေရစီအဖြဲ႔ခ်ဳပ္ရဲ့ စည္းရုံးေရးလုပ္ငန္း ပါတီလုပ္ငန္းသက္သက္ မဟုတ္။ လူထုလူတန္းစားလုပ္ငန္းျဖစ္သည္။
ထို႔ေၾကာင့္ ျပည္ေထာင္စုႀက့့ံခိုင္ေရးႏွင့္ဖြံ႔ၿဖိဳးေရးပါတီကိုလည္း ဖိတ္သင့္သည္။ ဖိတ္လည္း
ဖိတ္ခဲ့ၾကသည္။
ထိုေန႔က
အခမ္းအနား စတင္ကာနီးသည့္အခ်ိန္တြင္ ခန္းမထဲက လူတခ်ိဳ႕ လႈပ္လႈပ္ရြရြ ျဖစ္သြားသျဖင့္
က်ေနာ္က အေပါက္ဝကို လွမ္းၾကည့္ေတာ့ အေပါက္ဝတြင္ ျပည္ေထာင္စုႀကံ့ခိုင္ေရးႏွင့္ဖြံ႕ၿဖိဳးေရးပါတီမွ
ပဲခူးတိုင္းေဒသႀကီး လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္ ဦးဝင္းျမင့္(အုတ္တြင္းမဲဆႏၵနယ္ ၂ )ကို ေတြ႔ရသည္။
က်ေနာ္ ရင္အခုန္ျမန္သြားရသည္။
ထိုအခိုက္အတန္႔တြင္
က်ေနာ့္ေခါင္းထဲ အေတြးတစ္ခု ဝင္လာခဲ့၏။
က်ေနာ္တို႔လူစု
ရန္သူကို မိတ္ေဆြျဖစ္ေအာင္ အစပ်ိဳးႏိုင္ခဲ့သလားပဲ။ သည္လိုပဲ က်ေနာ္ ခံစားရသည္။ က်ေနာ့္လက္ေတြ႕ဘဝက
က်ေနာ့္အသိညာဏ္ကို ရီေနဆန္းျဖစ္ေစလိုက္သည္။ က်ေနာ္ စကား ေျပာခြင့္ရသည့္အခါ ဘာ့ေၾကာင့္
‘ဗဟုရသပန္းခင္း’ ဆိုၿပီး စာဖတ္ခန္းနာမည္ ေပးခဲ့ရသည္ကို ရွင္းျပသည္။ အက်ေနာ္တို႔က ဧကရာစ္ဝါဒကို
ဆန္႔က်င္သည္။ ဗဟုရာစ္ဝါဒကို ႏွစ္သက္သည္။ က်ေနာ္တို႔ စမ္းသပ္ခဲ့ၾကၿပီးၿပီ။ ဧကဝါဒ ဆန္႔က်င္ရင္းဆန္႔က်င္ရင္းက
က်ေနာ္တို႔ကိုယ္တိုင္ ဧကဝါဒေျခာက္ထဲ က်ခဲ့ဖူးၾကသည္။ တဖက္လြန္အမွားမ်ားကို တဖက္လြန္အမွားႏွင့္
ဖံုးဖိထားခဲ့ၾကသလားပဲ။ က်ေနာ္တို႔က အမွားေတြကို အမွားေတြနဲ႔ပဲ တိုက္ခဲ့ၾကသလားပဲ။
မတူကြဲျပားျခားနားျခင္းသည္
သဘာဝက်သည္။ မတူကြဲျပားျခားနားျခင္းသည္ အလွတပါးျဖစ္သည္။ ဒါကို ျမင္ေအာင္ ၾကည့္တတ္ဖို႔လိုသည္ဟု
က်ေနာ္ထင္သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ဗဟုဝါဒကို သေဘာက်သျဖင့္ ‘ဗဟုရသပန္းခင္းစာဖတ္ခန္း’ နာမည္ကို
ယူခဲ့ၾကျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း ရွင္းျပသည္။ ‘ဗဟု’ ကို အေျခခံသျဖင့္ အျပန္အလွန္အသိအမွတ္ျပဳ
ေလးစားကာ ‘တူတာေတြတြဲလုပ္၊ မတူတာေတြ ခြဲလုပ္ၾကဖို႔’
အတြက္ အေျခခံေကာင္းတစ္ခုကို မလြဲမေသြ ရႏို္င္မည္ျဖစ္သည္။ တိုင္းျပည္ႏွင့္လူထုေကာင္းစားေရး
အေျခခံေပၚတြင္ က်ေနာ္တို႔ လက္တြဲၿပီး ရပ္ၾကည့္ၾကမည္။ လက္ေတြ႕က်က်စဥ္းစားလ်င္ ဥပမာအားျဖင့္
က်ေနာ္တို႔ ကၽြဲပြဲၿမိဳ႕ကေလးရဲ့ ဗြက္ထူေနတဲ့လမ္းကို ဆရာဦးဝင္းျမင့္တို႔ႏွင့္အတူ လက္တြဲၿပီး
ျပင္ခ်င္သည္။ တျခားနယ္ပယ္ တျခားေဒသကို က်ေနာ္ မေျပာလို။ က်ေနာ္တို႔ ကၽြဲပြဲၿမိဳ႕ကေလးမွာေတာ့
‘ႏွင္းခဲေပ်ာ္ခ်ိန္’ စၿပီ။ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္က ‘သူ႕ရင္ကို ေထာက္ထားတဲ့ အမုန္းဓါးကို
ႏွလံုးသားနဲ႔ ေကြးေအာင္ႀကိဳးစားေနၿပ’ီ။ က်ေနာ္တို႔အားလံုး လွပစြာ ရန္ျဖစ္ၾကပါစို႔၊
ယဥ္ေက်းစြာ ျငင္းခုန္ရင္း အလုပ္လုပ္ၾကပါစို႔။ က်ေနာ္ သည္လိုပဲ တိုတိုႏွင့္ လိုရင္းကို
အစီရင္ခံကာ နိဂံုးခ်ဳပ္လိုက္သည္။ ဦးဝင္းျမင့္က ထၿပီး လက္ဆြဲႏႈတ္ဆက္သည္။ လူေတြအားလံုး
ဝမ္းသာသည္။ လက္ခုပ္တီးၾကသည္။
အခမ္းအနားၿပီးေတာ့
ျပည္ေထာင္စုႀကံ့ခိုင္ေရးႏွင့္ဖြ႔ံၿဖိဳးေရးပါတီမွ တိုင္းေဒသႀကီးလႊတ္ေတာ္ ကုိယ္စား လွယ္
ဦးဝင္းျမင့္က သဘာပတိကို ခြင့္ေတာင္းၿပီး စကားနည္းနည္း ေျပာသည္။ သူက က်ေနာ္ တင္ျပလုိက္သည့္
‘တိုင္းျပည္အတြက္ တူတာေတြ တြဲလုပ္ မတူတာေတြခြဲ’ လုပ္ဆိုသည့္စကားကို လက္ခံေၾကာင္း သူ႔အေနႏွင့္
သည္အခမ္းအနားကို တက္ေရာက္စကားေျပာသျဖင့္ ေနာက္ပိုင္းက သူ႔ရဲေဘာ္တခ်ိဳ႕ သူ႔အေပၚ သေဘာထားအျမင္
မွန္ေအာင္မၾကည့္ႏိုင္ပဲ လြဲမွားစြာ ျမင္ေကာင္းျမင္မွာျဖစ္သည့္တိုင္ သူကေတာ့ အခုလိုလုပ္ငန္းမ်ိဳး
အခုလို လက္တြဲေဆာင္ရြက္မႈမ်ိုဳးကို ေထာက္ခံေၾကာင္း အေလးအနက္ထားေၾကာင္း အားတက္ဝမ္းေျမာက္ေၾကာင္း
ရွည္ရွည္ေဝးေဝးပင္ ရွင္းျပသည္။( အမွန္စင္စစ္ ဦးဝင္းျမင့္ကို ဖိတ္စာပို႔စဥ္က က်ေနာ္တို႔လုပ္သည့္ပြဲကို
သူ႔အေနႏွင့္ လာေကာင္းမွလာလိမ့္မည္ဟုေတာ့ က်ေနာ္တို႔ ထည့္သြင္းစဥ္းစားခဲံ့ၾကသည္။ တခါ
အခမ္းအနားတက္လာျပန္ေတာ့လည္း အစီစဥ္ထဲ ထည့္ၿပီး စကားေျပာေပးဖို႔ ပန္ၾကားရလ်င္ သင့္ေတာ္ပါ့မလား
သူကေကာ ေျပာဖို႔အေျခအေန ေပးပါ့မလား..။ က်ေနာ္တို႔ သည္လိုပဲစဥ္းစားၿပီး စကားေျပာအစီစဥ္ထဲတြင္
ဦးဝင္းျမင့္ကို ထည့္မထားခဲ့ရ။ သို႔ေသာ္လည္း အခမ္အနားၿပီးေသာအခါ ဦးဝင္းျမင့္ကပင္ ထိုင္ရာမွ
ထရပ္ကာ စကားေျပာခြင့္ေတာင္းခဲ့ျခင္းအတြက္ သူ႔ကို က်ေနာ္တို႔ ေလးစားသြားရသည္။)
ဦးဝင္းျမင့္ရဲ့နိဂံုးခ်ဳပ္စကားထဲတြင္
‘အထက္က လူႀကီးေတြက တူတာေတြတြဲလုပ္ မတူတာေတြ ခြဲလုပ္ဖို႔ ေျပာဆိုလုပ္ကိုင္ေနၾကစဥ္ က်ေနာ္တို႔က
ဘာျပဳလို႔ ေတြေဝေနၾကမလည္း’ ဟုေမးခြန္းထုတ္ကာ သူ႔စကားကိုနိဂုံးခ်ဳပ္လိုက္သည္။ လက္ခုပ္သံမ်ား
ေတာ္ေတာ္ႏွင့္မစဲေတာ့။
ထိုအခ်ိန္
အခိုက္အတန္႔တြင္ က်ေနာ့္အိပ္ကပ္ထဲက ၾကားလိုက္ရသည့္ က်ေနာ့္အိပ္မက္မ်ားရဲ့ တခၽြင္ခၽြင္ျမည္သံက
က်ေနာ့္ႏွလံုးသားကို ၾကည္ႏူးအားတက္ေစလိုက္သည္။
(ဂ)
ဆရာဒဂုန္တာရာက
‘ႏိုင္ငံေရးဆိုတာ ရန္သူကို မိတ္ေဆြျဖစ္ေအာင္ လုပ္တာ ႏို္င္ငံေရးျဖစ္သည္’ တဲ့။ ဒါကေတာ့
ယဥ္ေက်းမႈသစ္ရဲ့ အေျခခံအုပ္ျမစ္ပဲျဖစ္သည္။ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္က ‘ႏိုင္ငံေရးယဥ္ေက်းမႈသစ္
လုပ္ငန္းစဥ္’ သည္သာ အမွန္ကန္ဆံုး ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲေရးနည္းနာျဖစ္သည္ဟု ေျပာခဲ့သည္။ ေမတၱာကို
အေျခခံဖို႔ တနည္းအားျဖင့္ ရန္သူကို မွန္ကန္သိမ္ေမြ႔ျမင့္မားသည့္စိတ္ႏွင့္ ျမင္တတ္ ခ်စ္တတ္
ခ်ဥ္းကပ္တတ္ဖို႔… သည္လို သေဘာထားအေျခခံသည့္စကားမ်ားကို ေျပာလာခဲ့သည္မွာ ၾကာပါၿပီ။
အခုေတာ့
ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္သည္ ယင္း ႏိုင္ငံေရးယဥ္ေက်းမႈသစ္လုပ္ငန္းစဥ္ကို လႊတ္ေတာ္အတြင္းအထိ
ယူလာခဲ့ၿပီ။ ကၽြန္မဒီကိုလာတာ ရန္ျဖစ္ဖို႔လာတာ မဟုတ္ဘူး၊ အလုပ္အတူတြဲလုပ္ဖို႔လာတာ ဟူေသာစကားက
လႊတ္ေတာ္တြင္းက လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္အားလံုးရဲ့ ႏွလံုးသားကို ေႏြးေထြးေအးျမ လန္းဆန္းေစလိုက္သည္။
မည္သုိ႔ပင္ျဖစ္ေစ
တျခားလူ႔အဖြဲ႔အစည္းတခ်ိဳ႕တြင္လည္း သည္လို ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲေရးကာလအတြင္းမွာပင္ ခဏတျဖဳတ္ရပ္တန္႔သြားမႈမ်ား
မရွိမဟုတ္ ရွိခဲ့သည္။ အဆံုးစြန္ဆံုးဆိုရလ်င္ ေနာက္ထပ္ၿပီး ေသြးေျမက်ရသည့္ အထစ္အေငါ့မ်ိဳးအထိ
ရွိတတ္သည္။ သို႔ေသာ္ ေတြ႕ဆံုေဆြးေႏြးအေျဖရွာေရးမူကို အတိမ္းအေစါင္းမခံခဲ့ၾက။ ႏိုင္ငံေရးယဥ္ေက်းမႈသစ္ကို
ေဘးခ်မထားခဲ့ၾကပဲ ၿမဲသထက္ၿမဲေအာင္ ဆုပ္ကိုင္ထားခဲ့ၾကသည္။ဥပမာ… အေရွ႕အလည္ပိုင္းက ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲေရး
ျဖတ္သန္းခဲ့ၾကသည့္ ႏိုင္ငံမ်ား။
အခုေတာ့ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္က
တစ္ခု သို႔မဟုတ္ တစ္ခုပဲ က်န္ေအာင္လုပ္ရမည္ဟူေသာ ဧကဝါဒဂႏၳဝင္ေပတံ ေဟာင္းကို လႊင့္ပစ္လိုက္သည္။
ႏွစ္ခုစလံုး တစံုတရာအေျခခံေပၚတြင္ ေပ်ာ္ဝင္ပြါးစည္းကာ တည္ၿငိမ္မႈ ေအးခ်မ္းမႈႏွင့္ ေကာင္းကင္သစ္တစ္ခု
ဖန္တီးရန္ ေတာင္းဆိုလိုက္သည္။
မွန္ပါသည္။
က်ေနာ္တို႔ လွပစြာ ျငင္းခုန္ၾကပါစို႕။ က်ေနာ္တို႔ ..ယဥ္ေက်းစြာ ရန္ျဖစ္ရင္းနဲ႔ က်ေနာ္တို႔ရဲ့
အနာဂတ္ကို က်ေနာ္တို႔ကိုယ္တိုင္ တည္ေဆာက္ၾကပါစို႔။ ။
ၿငိမ္းေဝ(ကဗ်ာ့အိုးေဝ)
၄၊
၈၊ ၂၀၁၂
မဂၤလာပါ ကိုျငိမ္းေ၀။ ဒီ blog ဖက္ မေရာက္တာ ၾကာလို႕ ၾကည့္မိတဲ့အခါ ျမန္မာျပည္ျပန္ေရာက္ေနမွန္း သိရတယ္။ အေတြး ေတြကို ဖတ္ရတဲ့ အခါ အင္မတန္ ၀မ္းသာပါတယ္။ ဆက္တည္ေဆာက္ၾကပါစို႕။
ReplyDelete