July 04, 2010

ပါမင့္နင့္ လေရာင္

က်ေနာ္ ငယ္စဥ္တုန္းက
ေတာအုပ္တစ္ခုထဲ
မ်က္ေစ့လည္ဖူးတယ္။

ေတာအုပ္ထဲက ျပန္ထြက္လာေတာ့
က်ေနာ့္ ေၾကာေပၚမွာ လေရာင္ေတြ ေတာင္းျပည့္ေတာင္းလွ်ံ
အိမ္ၾကေတာ့
က်ေနာ့္ အခန္းကေလးထဲ ၾကမ္းျပင္ေပၚ
လေရာင္ေတြ သြန္ခ်
ငံု႔ၾကည့္ရင္း ငိုင္ေန
မ်က္ရည္ေတြကို က်ေနာ္ ေတြ႔တယ္။

က်ေနာ္ ငယ္စဥ္တုန္းက
အိမ္ေျပးတေယာက္ျဖစ္ခဲ့ဖူးတယ္
(ကမၻာေပၚက ခံစားမွဳလြန္ကဲလြန္းတဲ့ လူ အေတာ္မ်ားမ်ားဟာ
ငယ္စဥ္က အိမ္ေျပးျဖစ္ခဲ့ၾကဖူးတယ္ဆိုတာကို အားက်လို႔)
ေသာင္ျပင္က်ယ္ႀကီးတခုရဲ့ေဘး
ကိုယ္ထည္ကို ေရလွိဳင္းေလးေတြ ေျပးလာရုိက္ခတ္ေနတာ က်ေနာ္ ခံစား
ဧရာဝတီ ရက္မွန္သေဘာၤႀကီးေပၚက ကေလးတစ္ေယာက္
ေဝးကြာလာခဲ့တဲ့ ေသာင္ျပင္ႀကီးေပၚမွာ ေစြ႔ေစြ႔ခုန္ရင္း က်ေနာ့္ကို လွမ္းေအာ္ေခၚေနတဲ့ က်ေနာ့္ စိတ္ေတြ
ဒီတုန္းက
ေရထဲက အစိပ္စိပ္ အမႊာမႊာ ေပါင္းစည္းဖို႔ ႀကိဳးစားေနတဲ့ လေရာင္ေတြကို ၾကည့္ၿပီး
က်ေနာ္
အသံမထြက္ပဲ ေအာ္ငိုလိုက္္မိတယ္။

က်ေနာ့္လေရာင္ေတြက
ညမွာ မေတြ႔ရဘူး
ေန႔မွာ မေတြ႔ရဘူး
အျပင္မွာ မရွိဘူး။

က်ေနာ္ ထပ္ေျပာၾကည့္မယ္။

က်ေနာ့္ လေရာင္ေတြက
ေန႔မွာ မေတြ႔ရဘူး
ညမွာ မေတြ႔ရဘူး
အျပင္မွာ မရွိဘူး။ ။

ၿငိမ္းေဝ
၄၊၇၊၂၀၁၀
(သရုပ္ေဖၚပံုက အက္ဗတ္ မြန္႔ခ္ ရဲ့ လေရာင္ ပန္းခ်ီကား ျဖစ္ပါတယ္။)


No comments:

Post a Comment