(၁)
က်ေနာ္သည္ ဆရာႀကီးတင္မိုး၏ ကဗ်ာမ်ားထဲက ကဗ်ာရွည္တပုဒ္ကို အထူးတလည္ စြဲလန္းႏွစ္သက္ေနခဲ့ဖူးပါသည္။ယင္းကဗ်ာရွည္ကို လံုးခ်င္းကဗ်ာစာအုပ္အျဖစ္ ထြက္ရွိနိဳင္လ်င္ မည္မွ်ေကာင္းမည္ နည္းဟု ေတြးခဲ့ဖူး၏။ က်ေနာ့္စိတ္ထဲ ယင္းကဗ်ာရွည္ကို လံုးခ်င္းစာအုပ္အျဖစ္ ဖတ္ရွဳလိုက္ခ်င္သည့္ဆႏ ျပင္းျပခဲ့၏။
၁၉၉၇ ခုႏွစ္ထဲတြင္ ကံအားေလ်ာ္စြာ ဆရာတင္မိုး၏ ကဗ်ာေပါင္းခ်ဳပ္စာအုပ္တစ္အုပ္ကို စီစဥ္ထုတ္ေဝခြင့္ က်ေနာ္ ရခဲ့သည္။ ဆရာတင္မိုးကဗ်ာေပါင္းခ်ဳပ္(၁၉၉၉) ကို စီစဥ္ေဆာင္ရြက္ေပးဖို ့ညွိႏွိဳင္းစဥ္အခ်ိန္က က်ေနာ္က ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ က်ေနာ္ ႏွစ္သက္စြဲလန္းေနခဲ့သည့္ ယင္းကဗ်ာရွည္ကိုပင္ လံုးခ်င္းထုတ္ရလ်င္ မေကာင္းဘူးလားဟု ထုတ္ေဝသူကို တိုက္တြန္းခဲ့၏။ ထုတ္ေဝသူက လက္မခံသည့္အတြက္ က်ေနာ့္ဆႏမွာ မျပည့္နိဳင္ခဲ့ပါ။ ထို႔ေၾကာင့္ “တင္မိုးကဗ်ာေပါင္းခ်ဳပ္(၁၉၉၉)” အျဖစ္ႏွင့္သာ က်ေနာ့္မွာ စီစဥ္ေဆာင္ရြက္ေပးခဲ့ရ၏။
တခ်ိန္ကမူ ဆရာတင္မိုးကို အဓိက ဂုဏ္ျပဳထုတ္ေဝမည့္ မဂၢဇင္းတေစါင္၏ တာဝန္ရွိသူမ်ားက က်ေနာ့္ကို ဆရာတင္မိုး၏ ကဗ်ာမ်ားထဲက သင့္ေတာ္မည့္ ကဗ်ာမ်ားကို ေရြးေပးဖို႔ အကူအညီေတာင္းသည္ကို ႀကံဳရျပန္သည္။ ထိုစဥ္က က်ေနာ္က ဆရာတင္မိုး၏အျခားကဗ်ာမ်ားထက္ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာကတည္းက က်ေနာ္ ႏွစ္သက္ေနခဲ့သည့္ ကဗ်ာကိုပဲ ဦးစားေပးေရြးခ်ယ္ေပးလိုက္သည္။ မဂၢဇင္းထြက္လာေသာအခါ က်ေနာ္အႀကံေပးလိုက္သည့္ ကဗ်ာကိုမူ ေဖၚျပထားျခင္းမရွိပါ။ ထို႔ေၾကာင့္ က်ေနာ့္မွာ စိတ္ထိခိုက္ခဲ့ရ၏။
သို႔ေသာ္ က်ေနာ္ ႏွစ္သက္စြဲလန္းေနခဲ့သည့္ ကဗ်ာမွာ ပံုႏွိပ္ထုတ္ေဝျပီးျဖစ္သည္ကို က်ေနာ္ သိပါသည္။ ယင္း ကဗ်ာတပုဒ္တည္း လံုးခ်င္း ထုတ္ေဝျခင္းေတာ့ မဟုတ္ပါ။ က်ေနာ္ ႏွစ္သက္စြဲလန္းေနသည့္ ကဗ်ာႏွင့္အတူ ဆရာ၏ အျခားကဗ်ာမ်ား ပူးတြဲထုတ္ေဝသည့္ ကဗ်ာေပါင္းခ်ဳပ္စာအုပ္ ျဖစ္သည္။ က်ေနာ့္ဆႏက ယင္းက်ေနာ္ ႏွစ္သက္စြဲလန္းေနသည့္ကဗ်ာက္ို အျခားကဗ်ာမ်ားႏွင့္တြဲ၍မဖတ္ခ်င္ပါ။ ထိုကဗ်ာတပုဒ္တည္း သီသန္႔လံုးခ်င္းထုတ္ေဝသည့္ စာအုပ္တအုပ္အေနႏွင့္သာ ဖတ္ခ်င္သည့္ဆႏ ျပင္းျပခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။ စိတ္ထဲတြင္ အနည္းငယ္ေျဖလို႔ရသည့္သေဘာေတာ့ရွိပါသည္။ က်ေနာ္ႏွစ္သက္စြဲလန္းလြန္းေနသည့္ကဗ်ာပါရွိသည့္ ကဗ်ာစာအုပ္၏ အမည္ကိုမူ ‘ႏွင္းဆီပြင့္ေပၚ အိပ္္ေပ်ာ္ျခင္း’ ဟု ေပးခဲ့သည့္အတြက္မူ က်ေနာ့္မွာ အနည္းငယ္စိတ္ေျဖလို႔ ရနိဳင္ခဲ့ပါသည္။ က်ေနာ္ ႏွစ္သက္စြဲလန္းေနခဲ့ရသည့္ကဗ်ာမွာ “ႏွင္းဆီပြင့္ေပၚ အိပ္ေပ်ာ္ျခင္း” ကဗ်ာပဲ ျဖစ္ပါသည္။
(၂)
“ႏွင္းဆီပြင့္ေပၚ အိပ္ေပ်ာ္ျခင္း” ကဗ်ာစာအုပ္မွာ ဆရာႀကီးတင္မိုး၏ စုေပါင္းကဗ်ာစာအုပ္ျဖစ္သည္။ ကဗ်ာပုဒ္ေရ ( ၆၈ ) ပုဒ္ပါရွိသည္။ ဆရာတင္မိုးက အမွာစာကို သူကိုယ္တို္င္ပင္ ေရးသည္။ ယင္း အမွာစာကို စကားေျပႏွင့္မေရးပဲ ကဗ်ာတပုဒ္ဖြဲ႕ၿပီး ေရးသည္ကို ထူးျခားဆန္းသစ္စြာ ေတြ႕ရသည္။
ျမန္မာစာေပနယ္တြင္ အမွာစာ သို ့မဟုတ္ အယ္ဒီတာ့အာေဘာ္ ကို စကားေျပႏွင့္မေရးပဲ ကဗ်ာျဖင့္ေဖၚျပေရးသားသည္မွာ ေတြ႕ရခဲလွသည္။ က်ေနာ္ငယ္စဥ္ အိုးေဝမဂၢဇင္းတြင္ အယ္ဒီတာ ကိုေအာင္ဆန္းက အယ္ဒီတာ့အာေဘာ္ကို ကဗ်ာတပုဒ္ႏွင့္ေဖၚျပခဲ့ဖူးသည္ဆိုသည့္စကားေၾကာင့္ က်ေနာ့္မွာ အိုးေဝမဂၢဇင္းေဟာင္းမ်ားကို အေျပးအလႊားလိုက္လံရွာေဖြဖတ္ရွဳခဲ့ရဖူး၏။ ယခုလည္း ဆရာတင္မိုးက သူ၏ ႏွင္းဆီပြင့္ေပၚ အိပ္ေပ်ာ္ျခင္း ကဗ်ာစာအုပ္တြင္ အမွာစာကို စကားေျပႏွင့္မေရးပဲ ကဗ်ာတပုဒ္ျဖင့္ ေဖၚျပသည့္အတြက္ က်ေနာ့္မွာ စာအုပ္ကို လွပ္လိုက္ကတည္းက စိတ္လွဳပ္ရွား ရင္ခုန္ခဲ့ရ၏။
ညရိပ္ခို၍
နုပ်ိဳ ဆန္းတင့္၊ ႏွင္းဆီ ပြင့္မည္။
ႏွင္းႏွင့္ ဆြတ္လိမ္း၊ ည ပိန္းပိန္းမွာ
အစိမ္း ေရာင္ ၾကား၊ ဖြံ႕ထြားထြားႏွင့္
ကားကား စြင့္စြင့္၊ ပြင့္လိမ့္ ႏွင္းဆီ
ရဲရဲနီ။
ဒါကေတာ့ “ႏွင္းဆီပြင့္ေပၚ အိပ္ေပ်ာ္ျခင္း” ကဗ်ာစာအုပ္ရဲ့ အဖြင့္ကဗ်ာျဖစ္တဲ့ ‘ႏွင္းဆီပြင့္ေပၚ အိပ္ေပ်ာ္ျခင္း ’ကဗ်ာထဲက တပုိဒ္ျဖစ္သည္။ ဆရာက ႏွင္းဆီပြင့္ေပၚ အိပ္ေပ်ာ္ျခင္း ဆိုတဲ့အမည္ကို ဘယ္လိုအဓိပါယ္ႏွင့္ေရးခဲ့ပါလိမ့္ဟု မၾကာခဏဆိုသလို က်ေနာ္ ေတြးခဲ့ဖူးသည္။ ထိုအေတြးကို ဆရာလည္း အေျဖေပးခဲ့ဖူး၏။ “ရဲရင့္ျခင္း၊ စြန္႔လႊတ္အနစ္နာခံျခင္း၊ အေမွာင္ကိုအံတုျခင္း၊ ေအာင္ျမင္ေက်ာ္လႊားျခင္း တို႔အေပၚ ႏွစ္ခ်ိဳက္စြာ ေပ်ာ္ဝင္အိပ္စက္ျခင္း အစရွိတဲ့အဓိပါယ္နဲ႔ေရးခဲ့ျခင္းျဖစ္ပါသည္။ ထို႔ထက္လည္း တျခားအဓိပါယ္ေတြ ရွိပါေသးသည္။ ကိုယ့္အေတြး လက္တံ ရွည္ရင္ ရွည္သေလာက္ ဆက္ေတြးၾကပါကုန္” ဟူ၍ ရွင္းျပခဲ့ဖူး၏။ က်ေနာ့္မွာ ကဗ်ာပိုဒ္မ်ားကို ဖတ္လိုက္ ေတြးလိုက္..။
ညယံ ၌ ပင္၊ ပန္ဆင္ လိုက
ပန္နိဳင္ၾက၏
ဘဝႏွင္းဆီ ရဲရဲနီ။
ႏွင္းဆီပြင့္ေပၚ အိပ္ေပ်ာ္ျခင္း ကဗ်ာစာအုပ္ထုတ္ေဝသည့္ ႏွစ္မ်ားဆီ က်ေနာ္ ျပန္ေလွ်ာက္သြားခဲ့သည္။ ထိုစဥ္က ႏွင္းဆီနီ၊ ရဲရဲနီ၊ ဘဝႏွင္းဆီ၊ ညပိန္းပိန္း၊ ညရိပ္ခို၍…ဟူေသာ စကားလံုးမ်ားမွာ က်ေနာ္တို႔၏ရင္ကို တိုက္ရုိက္ ထိခိုက္ရွတ နိဳင္ခဲ့သည့္ စကားလံုးမ်ားျဖစ္ခဲ့ၾက၏။က်ေနာ္တို ့ေကာင္းေကာင္း ဖမ္းခ်ဳပ္ဆုပ္ကိုင္ ခံစားနိဳင္ခဲ့သည္။
အေမွာင္ၾကားတြင္
ဝိုးဝါး ပ်ံကူး၊ ပိုးစုန္း ၾကဴးတို႔
စူးစူး စမ္းစမ္း၊ မအိပ္တမ္းလွ်င္
လမ္းသစ္ ရွာၾက၊ တီထြင္ၾက။
၁၉၇၀ ခုႏွစ္ဝန္းက်င္…။ တပါတီအာဏာရွင္စံနစ္ကို ေသြးသံတရဲရဲ အံတုဖက္ၿပိဳင္ၾကသည့္ နိဳင္ငံေရးနယ္ပယ္မွ သူရဲေကာင္းမ်ား၏ သတင္းစကားမ်ားမွာ လဘက္ရည္ဆိုင္မ်ား၊ စာသင္ခန္းမ်ား၊ လမ္းေဘးပလက္ေဖါင္းမ်ား၊ စက္ရုံမ်ားဆီ ေဝ့ဝဲ ေရာက္လာေနခဲ့၏။ က်ေနာ္တို႔က ထို သူရဲေကာင္းတို႔၏ ပံုျပင္မ်ားကို တရွိဳက္မက္မက္ နားစြင့္ေနခဲ့ၾက။ သူရဲေကာင္းတို႔သည္ကား အေမွာင္ထုေအာက္မွ ပိုးစုန္းၾကဴးငယ္မ်ားပမာ..လမ္းသစ္ရွာ ထြင္းေဖါက္ၾကရင္း က်ဆံုးခဲ့ၾကရ၏။ ျပည္သူ႔ သူရဲေကာင္းတို႔သည္ကား ႏွင္းဆီပြင့္ေပၚ ႏွစ္ခ်ိဳက္စြာ အိပ္စက္သြားနိဳင္ခဲ့ၾကသည့္သေဘာ..။ ဥပမာ.. ကမၻာေက်ာ္ ကိုးကိုးကၽြန္း အစာငတ္ခံတိုက္ပြဲသတင္းမ်ား။
အိုဘဲ့ဘယ္…အိုဘဲ့ မႏွင္းဆီ
သင္သည္ ဘယ္မွာနည္း။
အၿပိဳင္း အရိုင္း၊ ႏွင္းဆီ ကိုင္းတို႔
ဝိုင္းဝိုင္း လည္မွ်၊ ဆူးခၽြန္ ထလ်က္
ျမႏွင္းဆီေတြ၊ သည္မွာေလ ဟု
ေသာင္ေျခ တလႊား၊ ေက်ာင္းနား တခိ်ဳ႕
ၿမိဳ႕ေပၚ ရြာေပၚ၊ ေတာင္ေပၚ မက်န္
ဖူးတံ စီစီ၊ ဦးေခါင္း ခ်ီလ်က္
နီလ်က္ ရဲလ်က္၊ တခဲနက္ ပင္
လက္ႏွင့္ ေခၽြလည္း၊ ေခၽြ၍ မနိဳင္
လွဳိင္၍ မဆံုး၊ ဤ ေတာင္ကုန္းမွာ
အားလံုး ႏွင္းဆီ ႏွင္းဆီတကား။
ဤ ကဗ်ာပိုဒ္မ်ားမွာ “ႏွင္းဆီပြင့္ေပၚ အိပ္ေပ်ာ္ျခင္း” ကဗ်ာစာအုပ္၏ အဖြင့္ကဗ်ာျဖစ္သည့္ ‘ႏွင္းဆီပြင့္ေပၚ အိပ္ေပ်ာ္ျခင္း’ ကဗ်ာတြင္ ပါရွိသည့္ က်ေနာ္ ခ်စ္ေသာ ကဗ်ာပိုဒ္တခ်ိဳ႕ ျဖစ္ပါသည္။ ႏွင္းဆီပြင့္ေပၚ အိပ္ေပ်ာ္ျခင္း ကဗ်ာရွည္တြင္ အပိုဒ္ခြဲ(၁၅) ပိုဒ္ ၊ ပါဒအေရအတြက္အားျဖင့္ (၃၅၁) ခု ပါရွိသည္ကို တခုတ္တရ မွတ္သားလိုက္မိ၏။
(၃)
“ႏွင္းဆီပြင့္ေပၚ အိပ္ေပ်ာ္ျခင္း” ကဗ်ာစာအုပ္တြင္ တျခား နာမည္ႀကီးကဗ်ာမ်ားလည္း ပါရွိ၏။ ဟိုတခ်ိန္က ဆရာတင္မိုး သြားေရာက္တက္ေရာက္ေဟာေျပာသည့္ စာဆိုေတာ္ေန ့အခန္းအနားတိုင္းလိုလို ပြဲေတာင္းခံရတတ္သည့္ကဗ်ာျဖစ္ေသာ ‘ေဂ်ာ္နီတို႔ေခတ္’ တခန္းရပ္ ကဗ်ာျပဇာတ္တို ကိုလည္း ဤ စာအုပ္တြင္ ေတြ ့ရ၏။ ျပည္သူလူထုအက်ိဳးကို ေဘးခ်ိပ္ၿပီး မိမိႀကီးပြါးခ်မ္းသာေရးကိုသာ ဦးစားေပးေနၾကသည့္ ေဆးပညာေလာကသားတခ်ိဳ႕ကို ေလွာင္ေျပာင္ ဖြင့္ခ်ထားသည့္ကဗ်ာျဖစ္၏။ သည္ကဗ်ာထဲမွ ကဗ်ာတစ္ပိုဒ္ကိုလည္း ျမည္းစမ္းၾကည့္ေစခ်င္ပါသည္။(စာ-၁၄၀)
ေဂ်ာ္နီ။ ။ ေဂ်ာ္နီတို႔ေတာ့
အိုဟို႔ ေပ်ာ္ေပ်ာ္၊ ခပ္ေမာ္ေမာ္ဘဲ
ေတာ္လွန္ေရးေတြ
နိဳင္ငံေရးေတြ
စာေရး ေပေရး၊ ဟို အေရးေတြ
ေတြးေနတယ္ဆို၊ ပိုေနတာဘဲ
ဒါေတြ ေတာ္ကြယ္၊ ငေၾကာင္ ရယ္…။
ေလာကႀကီးမွာ
ျဖစ္ခ်င္ရာ ျဖစ္…
(ျဖစ္…ဘရစ္)
အခ်စ္လဲပါ၊ စာေမးပြဲေအာင္
ေနာင္လဲ ခ်မ္းသာ၊ ခု ခ်မ္းသာႏွင့္
တိုက္တာႀကီးႀကီး၊ ကား ဝီးဝီးမို႔
ပိုၿပီး ေျပလည္၊ ပိုၿပီး ၾကည္တယ္
ေဂ်ာ္နီတို႔ပြဲ၊ ဇိမ္ပါဘဲကြဲ႕
ေအာင္ပြဲ တို႔ကို ႀကိဳေနတယ္။
ေရဒီယိို။ ။“ ေဟ့….ေဟ့
သီခ်င္းသံ တို႔ေခတ္ေရာက္ၿပီ၊ တို႔ေခတ္ေရာက္ၿပီ ”
ေဂ်ာ္နီ ေမာ္လီ၊ မ်က္စ ခ်ီလ်က္
ပရက္တီကယ္ခန္း ဝင္သြားတယ္။
( ကားလိပ္ အလိုလို က်။ )
ဆရာ တင္မိုးက စင္ျမင့္ေပၚမွ တဆင့္ ဤ ကဗ်ာကို အသံေနအသံထားေကာင္းေကာင္း သရုပ္ေဆာင္မွဳေကာင္းေကာင္းႏွင့္ ရြတ္ဆိုရင္း ရွင္းျပသည့္အခါ စင္ေအာက္က စာေပဝါသနာရွင္မ်ားမွာ လက္ခုပ္သံမစဲေအာင္ အားေပးခဲ့ၾက၏။ ေခတ္ကို ေလွာင္ေျပာင္သည့္ ေျပာင္ေျမာက္လွသည့္ ကဗ်ာတပုဒ္အျဖစ္ ထင္ရွားခဲ့ပါသည္။
“ႏွင္းဆီပြင့္ေပၚ အိပ္ေပ်ာ္ျခင္း” ကဗ်ာစာအုပ္တြင္ နိဳင္ငံတကာ ေတာ္လွန္ေခါင္းေဆာင္မ်ားအေပၚ ၾကည္ညိဳစိတ္ႏွင့္ ေရးဖြဲ ့သည့္ ကဗ်ာကိုလည္း ေတြ႕ရသည္။ ဆရာက ဗီယက္နမ္မ်ိဳးခ်စ္ ေတာ္လွန္ေရးေခါင္းေဆာင္ ‘ဟိုခ်ီမင္း’ ကို “ ပူေဇာ္ျခင္း ” ကဗ်ာတြင္ ဤသို႔ဖြဲ႕ဆိုခဲ့၏။ (စာ-၅၈)
‘ ဟို ’ ၏ စိတ္မွန္၊ အေမြခံေသာ္
ေတာ္လွန္ေရးမ်ား၊ ေအာင္မည္ တကားဟု
တအား တအင္၊ စိတ္ေမာင္း တင္လ်က္
ဆင္သည္ ေအာင္ပြဲ၊ အစဥ္ ႏႊဲလိမ့္။
ထို႔ျပင္ ၁၉၆၉ ခု၊ ၾသဂုတ္လ၊ ၁၆ ရက္ေန႔စြဲႏွင့္ ေရးခဲ့သည့္ ကဗ်ာတပုဒ္။ က်ေနာ္က မ်က္ေစ့မွားသလားဆိုၿပီး အေသအခ်ာ ဖတ္မိပါေသးသည္။ ေလးလံုးစပ္လကာၤ စပ္နည္းကို ခ်ိဳးဖ်က္ၿပီး ေရးဖြဲ႕သည့္ ကဗ်ာတပုဒ္။ ဤ ကဗ်ာစာအုပ္တြင္ သည္ကဗ်ာတစ္ပုဒ္မွ လြဲၿပီး က်န္ကဗ်ာအားလံုးမွာ ေလးလံုးစပ္ကဗ်ာ၊ အခ်ိဳးကဗ်ာမ်ားျဖစ္ၾက၏။ ထို႔ေၾကာင့္ သည္ကဗ်ာကိုလည္း က်ေနာ့္မွာ ထူးထူးျခားျခား မွတ္သားမိျပန္သည္။ ထိုစဥ္အခ်ိန္က ျမန္မာကဗ်ာေလာကတြင္ ေခတ္ေပၚကဗ်ာ ထြက္ျပဴစအခ်ိန္။ ေလးလံုးတပါဒ ကဗ်ာစပ္နည္းကို ဖ်က္ကာ စကားလံုးအေရအတြက္ ကန္ ့သတ္ခ်က္မရွိသည့္ ကဗ်ာစပ္နည္း နည္းသစ္ကို အားယူေနေသာအခ်ိန္။ ဆရာတင္မိုးက ထိုနည္းသစ္ကို လက္ခံႀကိဳဆိုေရးဖြဲ႔ခဲ့သည္ကို ေတြ႕ရသျဖင့္ ဆရာ့ ရင္ခုန္သံမွာ ေခတ္ေပၚနရီႏွင့္ ကိုက္ညီေအာင္ က်င့္သံုးနိဳင္စြမ္း ရွိပါတကားဟု က်ေနာ့္မွာ မုဒိတာ ပြါးရျပန္ေတာ့သည္။ဆရာက ‘ မဂၤလာ လမ္းတဲ့ရွင္ ’ လို႔ ေခါင္စည္းတတ္ထားသည့္ ကဗ်ာတြင္ ေလးလံုးစပ္လကာၤသြားကို ခ်ိဳးဖ်က္ကာ ေခတ္ေပၚကဗ်ာဟန္ျဖင့္ ဤသို႔ေရးဖြဲ႔ခဲ့သည္ကိုလည္း အခုလို ေတြ႔ရ၏။ ( စာ-၅၄)
ၿမိဳ႕ေတာ္ရဲ့ ကတၱရာေစး လမ္္းမႀကီး ခမ်ာ
ဘတ္စ္ကား အခ်ိဳ႕သာ အေဖၚ ရွိေတာ့တယ္။
အထီးက်န္ ညဥ့္ဟာ
အပြင့္မဲ့တဲ့ သစ္ပင္အိုပါကြယ္။
(၄)
ယခုအခါ ကဗ်ာဆရာႀကီး တင္မိုး၏ “ႏွင္းဆီပြင့္ေပၚ အိပ္ေပ်ာ္ျခင္း” ကဗ်ာစာအုပ္ကို က်ေနာ္ မိတ္ဆက္ေဖၚျပနိဳင္ခဲ့သည္ဟု ယူဆမိပါသည္။ က်ေနာ့္ဘက္က က်ေနာ္ေလးစားခ်စ္ခင္ရသည့္ ကဗ်ာဆရာႀကီးကို ဤ စာျဖင့္ ကန္ေတာ့ခြင့္ ရလိုက္ျခင္းဟုလည္း သေဘာထားမိသည္။ သို႔ေသာ္ ကိုယ့္ကိုယ္ကို ေက်နပ္အားရျခင္း မရွိနိဳင္သည္ကိုလည္း နိဂုံးခ်ဳပ္အားျဖင့္ ဝန္ခံရဖို႔ ရွိပါေသးသည္။
ဆရာတင္မိုးက ‘ႏွင္းဆီပြင့္ေပၚ အိပ္္ေပ်ာ္ျခင္း’ ကဗ်ာကို စြန္႔လႊတ္အနစ္နာခံျခင္း၊ ရဲရင့္ျခင္း၊ အေမွာင္ကို အံတုျခင္း၊ ေအာင္ျမင္ ေက်ာ္လႊားျခင္းတို႔အေပၚ ႏွစ္ခ်ိဳက္စြာ အိပ္စက္ေပ်ာ္ဝင္ျခင္း ဆိုတဲ့ အဓိပါယ္မ်ားႏွင့္ ေရးခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္ဟုဆိုသည္။ ဆရာက ယင္းစိတ္ဓါတ္ကို စာဖတ္သူမ်ား လက္ခံက်င့္သံုးလာေစေရး ရည္ရြယ္ၿပီး ေရးခဲ့၏။ သို ့ေသာ္… ယခု ဤ စာကို ေရးေနစဥ္အခ်ိန္အထိမူ က်ေနာ့္မွာ ဆရာတင္မိုး၏ ဆႏကို ျဖည့္ဆီး လိုက္နာနိဳင္ျခင္း မရွိေသးပါ။ က်ေနာ္သည္ကား ယခုအခ်ိန္အထိ ‘ႏွင္းဆီပြင့္ေပၚ အိပ္ေပ်ာ္နိဳင္စြမ္း’ မရွိေသးေၾကာင္း မိမိကိုမိမိ သံုးသပ္ ဝန္ခံရမည္ျဖစ္ပါသည္။
ၿငိမ္းေဝ
စာအုပ္အမည္။ ။ ႏွင္းဆီပြင့္ေပၚ အိပ္ေပ်ာ္ျခင္း
ေရးသူ ။ ။ တင္မိုး
ထုတ္ေဝခုႏွစ္ ။ ။ ၁၉၇၃ ဧၿပီလ
ထုတ္ေဝသူ ။ ။ ေဒၚၾကည္ေဝ(ယုဝတီ ၾကည္ေဝ) စိုးစံထိုက္ စာစဥ္
အုပ္ေရ ။ ။ (၄၀၀၀)
No comments:
Post a Comment