February 04, 2011

ကိုၿငိမ္း(မႏၱေလး)က က်ေနာ့္ကို လူသံုးဦးနဲ႔ မိတ္ဆက္ေပးခဲ့တယ္


(က)
အခန္းထဲကအထြက္တြင္ သူ႔ကို သတိထားလုိက္မိသည္။

သူသည္ က်ေနာ့္အခန္း ျပတင္းေပါက္မ်ားကို ျမင္ေနရသည့္ အိမ္ေရွ႕ျခံဝန္းထဲက စကားဝါပင္ေအာက္တြင္ ရပ္ေနျခင္း ျဖစ္ႏိုင္သည္။ စကားဝါပင္ဆီ က်ေနာ္ငဲ့ၾကည့္ေတာ့ စကားဝါကိုင္းတခ်ိဳ႕ လႈပ္ခတ္သြားသည္မွလြဲ၍ ဘာကိုမွ် မေတြ႔ရ။
ေသခ်ာေစရန္ စိတ္ရွင္းေစရန္ အိမ္ေရွ႕ဆင္ဝင္ေအာက္တြင္ သြားရပ္သည္။ ပန္းျခံကေလးထဲ မသိမသာ မ်က္လံုးေဝ့သည္။ ဆီးျဖဴသီးပင္ထက္က ငွက္ကေလးတစ္ေကာင္က က်ေနာ့္ကို ျပန္ၾကည့္ေနသည္။ ငွက္ကေလးက အၿငိမ္မေန။ အၿမီးလႈပ္လိုက္ ေခါင္းလႈပ္လိုက္လုပ္ေနသည္။ ဟုိကိုင္းသည္ကိုင္း ကူးေနသည္။ ဆီးျဖဴသီးတခ်ိဳ႕ ေျမေပၚျပဳတ္က်လိုက္သည္ဟု က်ေနာ္ထင္ေနစဥ္ ဆီးျဖဴပင္ႏွင့္ ငွက္ေပ်ာပင္ၾကားထဲ၌ လူရိပ္သ႑ာန္ကို က်ေနာ္ ေတြ႔ရျပန္သည္ဟု စိတ္ကထင္ျပန္သည္။ သို႕ေသာ္ အေသအခ်ာရွာၾကည့္ေတာ့လည္း ဘာကိုမွ် မေတြ႔ရ။

က်ေနာ္က အမႈိက္ပံုရပ္ကြက္ကိုပို ့မည့္ ပစၥည္းပစၥယအပုံမ်ားၾကားတြင္ရပ္ကာ ပစၥည္းေတြဆီ အာရုံေျပာင္းယူလိုက္သည္။ ထိုပစၥည္းမ်ားမွာ အလွဴရွင္တစ္ဦးက အမိႈက္ပံုအနီးတြင္ ေနထိုင္ၾကသည့္ လူဆင္းရဲမ်ားထံ ပို ့ေပးလွဴဒါန္းရန္ ထုပ္ပိုးထားသည့္ ပစၥည္းမ်ားျဖစ္သည္။ က်ေနာ့္ အိမ္တြင္ ညက ေခတၱလာထားသြားေသာ လွဴဘြယ္ပစၥည္းမ်ားျဖစ္သည္။

မနက္ ေစါေစါ ေနထြက္စအခ်ိန္ လူသူအသြားအလာ နည္းေနေသးသည့္တိုင္  လမ္းမေပၚတခ်က္ၾကည့္သည္။ ေဘးခ်င္းယွဥ္အိမ္ေတြဘက္ အကဲခတ္သည္။ လူသူအရိပ္အေယာင္မေတြ႕ရသျဖင့္ စိတ္က လြတ္လပ္သလို ျဖစ္လာရျပန္သည္။
က်ေနာ္က ဘယ္ပစၥည္းက ကိုယ့္အတြက္ အလိုအပ္ဆံုးပစၥည္းျဖစ္မလည္းဟု စဥ္းစားေနသည္။ သြားတုိက္ေဆးဗူးတစ္ဗူးကိုပဲ ယူထားလိုက္ရရင္ေကာင္းမလား။ ကိုယ့္မွာက သြားတိုက္ေဆးဗူးလက္က်န္ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားရွိေနေသးသည္။ 

ေစါင္ထုပ္မ်ားဆီ မ်က္ေစ့ေရာက္ျပန္သည္။ ေစါင္ေတြက အေကာင္းစား အႏုစားေတြခ်ည္းပဲျဖစ္ေနသည္။ သည္လိုေစါင္မ်ိဳးက ကိုယ့္အတြက္ သိတ္ၿပီးမေကာင္း။ ႏုေပမယ့္ ပါးလႊာလြန္းသည္။ ၿပီးေတာ့ အေပမခံ။ အေလွ်ာ္မခံ။ ကိုယ့္မွာ ရွိတဲ့ အဲသလိုေစါင္တစ္ထည္ကို ၿခံဳေစါင္မလုပ္ပဲ မီးပူတိုက္စဥ္ ေအာက္ခံအထည္အျဖစ္သာ အသံုးျပဳခဲ့သည္မွာပင္ ၾကာခဲ့ၿပီ။

ဆီဗူးမ်ားထားရာဆီ တိုးသြားသည္။ ကိုယ္က တစ္ေယာက္ထဲ။ ကိုယ္နဲ ့အတူေနတဲ့ တူမေလး လင္မယားႏွစ္ေယာက္အတြက္ေတာ့ ဆီဗူးတစ္ဗူး ယူထားေပးလို္က္ရရင္ ေကာင္းမလား။ တူမေလးနဲ ့တုိင္ပင္ၿပီးမွ ယူလိုက္ရရင္ေကာင္းမလား။
အခ်ိဳမႈန္႔ထုပ္မ်ား ဆားထုပ္မ်ား ၾကက္သြန္ထုပ္မ်ား...။ သြားတို္က္ေဆးဗူးႏွင့္ တံပြတ္တံမ်ား...။

ေျခသံၾကားလိုက္သည္။ က်ေနာ့္ကိုယ္ခႏာမွာ ၾကက္သီးေမြးညွင္း ထသြားသည္။
မေကာင္းဆိုးဝါးတေကာင္ က်ေနာ့္ေၾကာဘက္ ဝင္ကပ္လိုက္သည္။ မဟုတ္ေသးဘူး ဝင္ကပ္လိုက္သည္ဟု ထင္သည္။ လွည့္မၾကည့္ရဲ။ စိတ္ႏွင့္ဆြဲယူထားသည့္ က်ေနာ့္လက္ထဲက ၾကက္သြန္ထုပ္ ဆီဗူး သြာတုိက္ေဆးဗူးမ်ားက ဖုတ္ကနဲျပဳတ္က်သြား၏။

ထိုစဥ္အခိုက္မွာပင္ လြန္ခဲ့ေသာ ႏွစ္ေပါင္း ၃၀ ခန္႔က ေတြ႔ခဲ့ဖူးသည့္ လူတစ္ေယာက္ကို ျဖတ္ကနဲ သြားေတြးေနမိျပန္သည္။ ထုိလူက ပိုက္ဆံအစိပ္ေကာက္ရသည့္အခါ ပိုင္ရွင္ႏွင့္ပက္ပင္းေတြ႔ေသာ္လည္း ဖြင့္မေျပာပဲ ထိုပိုက္ဆံအစိပ္ကို ျပန္မေပးပဲထားခဲ့သည္။ ေနာင္ တစ္ႏွစ္ေက်ာ္ၾကာမွ ပိုက္ဆံအစိပ္က သူ ့ကို အျမဲတမ္းကိုက္ခဲေနခဲ့သျဖင့္ ပိုင္ရွင္ကိုလိုက္ရွာကာ ပိုက္ဆံအစိပ္ ျပန္ေပးခဲ့။ ထိုအခါက်မွ သူ႔ခမ်ာ ပိုက္ဆံအစိပ္ ကိုက္ခဲမႈေဝဒနာ ေပ်ာက္ကင္းခဲ့ရသည္ ဆိုပဲ။
အခုလည္း သူ ့ကို သြားတုိက္ေဆးဗူး ဆီဗူး ၾကက္သြန္ထုပ္ ကိုက္ခဲမႈမ်ားက ဘယ္္ေလာက္ၾကာၾကာ ကိုက္ခဲေနေစႏိုင္ဦးမလည္း။ ဒီကုိက္ခဲမႈေတြေလာက္ေတာ့ ေတာင့္ခံထားႏိုင္မလား။ 

ထိုစဥ္မွာပင္ ပန္းျခံကေလးထဲက သစ္ပင္မ်ား၏ေျခသံမ်ားကို ၾကားလာရသည္။  တျဖစ္ျဖစ္ျမည္သံက ပီသလြန္းလာသည္။ က်ေနာ္က စိတ္ထဲက ျပဳတ္က်သြားေသာ ပစၥည္းမ်ားဆီမွ အာရုံကို ကမန္းကတန္းျပန္လည္ ဆြဲေခါက္ထားလိုက္သည္။ က်ေနာ့္ အက်ီအိပ္ခတ္မ်ား က်ေနာ့္ ေဘာင္းဘီအိပ္ခတ္မ်ားထဲကတဆင့္ က်ေနာ့္ စိတ္က ေခါင္းျပဴၾကည့္ေနေသးသည္။ က်ေနာ္က မလံုမလဲစိတ္ႏွင့္ပင္ အသံၾကားရာ သစ္ပင္ေတြဆီ ေခါင္းလွည့္သည္။

သစ္ကိုင္းမ်ားေပၚက တန္းစီေနသည့္ အရာဝတၳဳမ်ားကို က်ေနာ္ ေတြ႔သည္။ သစ္ကိုင္းမ်ားေပၚတြင္သစ္ရြက္မ်ားအစား မ်က္လံုးမ်ား တန္းစီေနသည္ကို က်ေနာ္ တအံတၾသေတြ ့လိုက္ရ၏။ ပို၍အံ့ၾသဖို ့ေကာင္းသည့္အခ်က္မွာ တျခားတစ္ိမ္း မ်က္လံုးမ်ားတန္းစီေနသည့္ၾကား၌ က်ေနာ့္ မ်က္လံုးတစံုက က်ေနာ့္အား စူးစိုက္ၾကည့္ေနသည္ကိုလည္း မထင္မွတ္ပဲေတြ႔လို္က္ရသည့္အခ်က္ပင္ျဖစ္သည္။ 

က်ေနာ္က ေျခရင္းတြင္ တန္းစီေနသည့္ ပစၥည္းမ်ားကို ၾကည့္သည္။ သစ္ကိုင္းမ်ားေပၚက မ်က္လံုးမ်ားကလည္း က်ေနာ့္ကို ေစါင့္ၾကည့္ေနၾကသည္...။ က်ေနာ္ တုန္လႈပ္စြာ ရပ္ေနသည္။

(ခ)
ဒီကေန ့ညေနပိုင္း ေလေျပသုပ္ျဖဴးေနသည့္အခ်ိန္တြင္ အရက္ဆိုင္ထဲက ထြက္လာေသာ လူအထီးတစ္ေကာင္ကို က်ေနာ္ေတြ ့ခဲ့သည္။ 

က်ေနာ္တို႔အေခၚ“ကဗ်ာဆရာ့ကေဖး”၊ ဆိုင္ပိုင္ရွင္အေခၚ “ဖိုးထူး လဘက္ရည္ဆိုင္” ကိုအသြား လမ္းထိပ္ အရက္ဆိုင္ထဲက ထြက္လာေသာ ထို လူ အထီးတစ္ေကာင္ကို  လမ္းျဖတ္ကူးစဥ္ ေတြ႔လိုက္ျခင္းျဖစ္သည္။
သူက မည္သူ႔ကိုမွ် မၾကည့္။ ေခါင္းငိုက္စိုက္ခ်ထား၏။ ထို ့ျပင္ က်ေနာ္ကလြဲၿပီး မည္သူကမွ်လည္း သူ႔ကို မျမင္မိၾက။ သူကလည္း ေဘးဘီတြင္ လူေတြ သြားလာလႈပ္ခတ္  ပ်ံသန္းေနၾကသည္ကို အကယ္၍ သူ႔ေခါင္းကို ေမါ့လိုက္သည့္တိုင္ ျမင္ဟန္မတူဟု က်ေနာ္ ထင္သည္။
သူ ့ကိုယ္ခႏာမွ မီးေတာက္မီးလွ်ံမ်ားက ေကာင္းကင္ဆီ ပန္းထြက္ေနလို႔ပါလား။ သူ အသက္ရွဴလိုက္တိုင္း ပန္းထြက္ေနသည့္ မီးေတာက္မီးလွ်ံမ်ားက ျမင့္တက္လာလိုက္ နိမ့္ဆင္းသြားလိုက္။
သူ ့ပခံုးေပၚတြင္မူ ေသြးတစက္စက္က် သားေကာင္ကိုထမ္းလ်က္။ တကယ္ေတာ့ ထို လူအထီးတေကာင္သည္ သားေကာင္တေကာင္ကို တခ်ိန္လံုး ေစါင့္ၾကည့္ခဲ့့ ေက်ာက္ခၽြန္းလက္နက္ျဖင့္ ပစ္ခတ္ခဲ့ ေက်ာက္ဂူထဲက လူအမမ်ားရွိရာ သားေကာင္ကို ထမ္းၿပီး ျပန္လာခဲ့သည္ကိုလည္း က်ေနာ္ သိေနသည္။
ထို လူ အထီးတေကာင္ကို က်ေနာ္ ႏွစ္ေပါင္း ေထာင္ေသာင္းခ်ီၿပီး ေစါင့္ၾကည့္္ေနခဲ့မိသည္ကိုလည္း က်ေနာ္ေတြးလို႔ရလာေနသည္။ အခုေတာ့ သူက အရက္ဆိုင္ထဲက ေခါင္းငို္က္စိုက္ခ်ၿပီး ထြက္လာသည္ကို က်ေနာ္ ေတြ႔လိုက္ရ၏။ သူသည္ မည္သူ႔ကိုမွ် မၾကည့္။ သူသည္ကား “ အသက္မီး ေလာင္စာ ” ကို ဝါးၿမိဳထားၿပီးသူအျဖစ္ ဆုိင္ထဲမွ ထြက္လာျခင္းျဖစ္သည္။ သူ႔ခႏာကိုယ္ထဲမွ မီးေတာက္မီးလ်ံမ်ား ပန္းထြက္ေနလ်က္...။
သူသည္ ေနာက္ထပ္ ႏွစ္ေပါင္း ေထာင္ေသာင္းခ်ီ၍ အသက္ရွင္္ေကာင္း ရွင္သန္ေနဦးမည့္ လူသားတစ္ဦးအေနႏွင့္ သူ႔ကိုယ္သူ ဂုဏ္ယူဝံ့ၾကြားမႈ အျပည့္တပ္ဆင္ထားသည့္ ဟန္ပန္အျပည့့္ လမ္းေလွ်ာက္သြားေန၏။ သို႔မဟုတ္ စၾကၤာဝဋာႀကီးက သူ႔ကို လက္ခံထားသေလာက္ မနက္ျဖန္ ဒါမွမဟုတ္ မေရမတြက္ႏိုင္ေသာ ေန ့ေပါင္းကုေဋကဋာၾကာသည္အထိ အသက္ရွင္ ေလွ်ာက္သြားေနဦးမည္မွာ ေသခ်ာေနသည္။
က်ေနာ္က ထို လူအထီးတေကာင္၏ သို႔မဟုတ္ စာေရးဆရာတစ္ဦး၏ခႏာကို္ယ္မွ ပန္းထြက္ေနေသာ ေရာက္စံုၿပိဳးျပက္လြန္းလွသည့္  မီးေတာက္မီးလွ်ံမ်ားကို တမနက္ခင္းလံုး လိုက္လံဖမ္းယူေနခဲ့မိေလသည္။

(ဂ)
ပံုမွန္အားျဖင့္ဆိုလ်င္ က်ေနာ္က ညေနပိုင္းတြင္ လဘက္ရည္ဆိုင္ သို႔မဟုတ္ “ ကဗ်ာဆရာ့ကေဖး ” ကို  သြားေလ့သြားထ မရွိပါ။ ဒါေပမယ့္  စိတ္အေညာင္းေျပလိုေျပျငား ဒီကေန ့ညေနက်မွ “ ကဗ်ာဆရာ့ကေဖး ” ဘက္  ထြက္ခဲ့မိသည္။ “ ကဗ်ာဆရာ့ကေဖး ” တြင္ နာရီဝက္မွ် ထိုင္ခဲ့သည္။
ကဗ်ာဆရာ့ကေဖးကအျပန္တြင္မူ  အိမ္ကိုမျပန္ပဲ ၿမိဳ႕ကေလး၏အျပင္ဘက္ ထြက္လာခဲ့သည္။  စိတ္ေထြေထြႏွင့္  လယ္ကြင္းေတြကို ျဖတ္ေက်ာ္လာခဲ့သည္။ လယ္ကြင္းေတြက ေနာက္တြင္ မဲ့လာ၏။ က်ေနာ္က ေခ်ာင္းေတြ ေျမာင္းေတြကို ေက်ာ္လာခဲ့သည္။ ေနာက္ပိုင္းတြင္ ေခ်ာင္းေတြ ေျမာင္းေတြ မဲ့လာ၏။ တခါ ေတာင္တန္းေတြကို ေက်ာ္ရင္း ေတာင္တန္းေတြသည္လည္း မဲ့လာ၏။ ေနာက္ဆံုး သစ္ပင္မဲ့၊ ငွက္မဲ့၊ အျပင္ ...။
အံ့သေလာက္မဲ့ေသာ အျဖစ္တြင္ပင္ က်ေနာ္က ပုဆိုးပုခက္ ေတာ့ မမဲ႔။ က်ေနာ့္မွာ ပုဆိုးအေဟာင္းတထည္ အပိုပါသည္။ က်ေနာ္သည္ အေရွ႕မိုးေကာင္းကင္အထိ ေျခလ်င္ေလွ်ာက္ရင္း ကိုယ္ပိုင္ဟင္းလင္းျပင္ တခုကို ရရွိေတာ့၏။ တညည တခ်ိန္ခ်ိန္တြင္ က်ေနာ္သည္ ပုဆိုးပခက္ေလးကို လ,ေပၚတက္ၿပီး ခ်ိပ္ဆြဲမည္။ လ,တြင္ ခ်ိပ္ထားသည့္ ပုဆိုးပခက္ကို ဒါန္းလုပ္ၿပီး စီးမည္။ ကမၻာႀကီးကို ငံု႔ၾကည့္မည္။

သည္လိုႏွင့္ တညည တခ်ိန္ခ်ိန္ကို ဒီညေနမွာေတာ့ ေရာက္လာခဲ့သည္ဟု ဆိုၾကပါစို႔။
ထို တညည တခ်ိန္ခ်ိန္တြင္ က်ေနာ္သည္ ပုဆိုးပခက္ေလးလြယ္ထားသည့္ လူတဦး ေကာင္းကင္ႀကီးအား က်ေနာ့္ထက္ဦးစြာ တြယ္တက္ေနသည္ကို ေတြ ့လိုက္ရ၏။ ေကာင္းကင္ႀကီးအား တြယ္တက္ေနသည့္ ထိုသူေကာင့္သားသည္ မည္သူနည္း။
ေမးခြန္းေမးျခင္း၏ေနာက္မွ အေျဖတခု ထပ္ခ်ပ္ကပ္လိုက္လာ၏။ မည္သူျဖစ္ႏိုင္ပါမည္နည္း။ က်ေနာ့္ထက္ဦးစြာ ေကာင္းကင္ႀကီးကိုတြယ္တက္ေနသူမွာ “ ေအာင္ပင္လယ္က ကဗ်ာဆရာ ” ပင္ ျဖစ္သည္။ တနည္းအားျဖင့္ဆိုလ်င္ ေအာင္ပင္လယ္က “ ကိုၿငိမ္း( မႏၱေလး) ” ပင္ျဖစ္သည္။
သူက “ ပုဆိုးပခက္ကို လ, တက္ခ်ိပ္ခ်င္လို႔ ” ဟု ေအာ္ေျပာေနျပန္ပါပေကာ...။

(ဃ)
အထက္ပါ စာစုမ်ားမွာ အမွန္စင္စစ္ က်ေနာ္သည္ “ ကိုၿငိမ္း(မႏၱေလး) ” ၏ “ အိပ္မက္သံုးဆင့္ ” ဝတၳဳတိုစုစာအုပ္ကိုဖတ္ကာ ထိုဝတၳဳတိုစု စာအုပ္ထဲက ဇာတ္လမ္းထဲ ကိုယ္ကိုယ္တိုင္ ဝင္ေရာက္ျခင္း၊ ထုိဝတၳဳတိုစုထဲက အဓိကဇာတ္ေကာင္မ်ားႏွင့္ ေဒြးေရာယွက္တင္ျဖစ္ခဲ့ျခင္းကို သူေရးသည့္ စကားလံုးတခ်ိဳ႕၊ သူေရးသည့္ စာသားတခ်ိဳ႕ႏွင့္ ေရာေမႊသမကာ ျပန္ေရးျပေနျခင္းသာ ျဖစ္ပါသည္။ 

“ ကိုၿငိမ္း(မႏၱေလး) ” ရဲ့ “ အိပ္မက္သံုးဆင့္ ” ဝတၳဳတိုစုစာအုပ္တြင္ ဝတၳဳတို (၁၄)ပုဒ္ ပါရွိသည့္အနက္ က်ေနာ္က “ အသက္မီး၏ေလာင္စာ ” ၊ “ ပုဆိုးပခက္ လ,တက္ခ်ိပ္မယ္ ” ႏွင့္ “ မိမိမ်ားစြာကို မိမိမ်ားစြာက ေခ်ာင္းၾကည့္ျခင္း ” ဝတၳဳတို(၃)ပုဒ္ကို အႏွစ္သက္ဆံုးျဖစ္ခဲ့၏။  တနည္းအားျဖင့္ဆိုလ်င္ ကိုၿငိမ္း(မႏၱေလး)က  လူအထီးတစ္ေကာင္ႏွင့္ ပုဆိုးပခက္ လ,ေပၚတက္ခ်ိပ္သူတို႔ကို လက္ဆြဲေခၚေဆာင္လာကာ က်ေနာ္ႏွင့္ မိတ္ဆက္ေပးလိုက္ျခင္းျဖစ္သည္။ ထို႔ျပင္ က်ေနာ္ႏွင့္အင္မတန္ ခၽြပ္စြပ္ တူသူတစ္ဦးကိုလည္း ေခၚလာၿပီး ေတြ႔ေပးလိုက္၏။
ထိုသူတို႔ႏွင့္ေတြ႕လိုက္ရသည့္အခိုက္တြင္ က်ေနာ့္မွာ တခဏမွ် မူးမိုက္ေတြေဝသြားရသည္ကို ဝန္ခံရမည္ျဖစ္ပါသည္။ အင္မတန္ေတာက္စားလြန္းသည့္ ေမွာ္ဆရာ့အိပ္မက္မ်ားကို ျမင္မက္ေနသူတစ္ဦးပမာ က်ေနာ့္မွာ လႈပ္ခတ္လႈိင္းစီး ေမ်ာပါသြားေနခဲ့၏။  သည္လိုႏွင့္ က်ေနာ္သည္ ေက်ာက္ဂူတခုဆီျပန္လာသူ၊ လ,တြင္ ပုဆိုးပခက္တက္ခ်ိပ္သူ၊ ၿပီးေတာ့ ကိုယ့္ကိုယ္ကို ျပန္လည္ေခ်ာင္းၾကည့္သူ ျဖစ္ခဲ့ရျပန္သည္။ ကိုၿငိမ္း(မႏၱေလး) ရဲ့ ဝတၳဳတိုမ်ားမွာ က်ေနာ့္အတြက္ေတာ့ ေမွာ္ဝင္ ဝတၳဳမ်ားပင္တည္း။

ထိုတခဏမွ် စ်ာန္ဝင္စားေနစဥ္ က်ေနာ္သည္ ျမန္မာဝတၳဳေရးဆရာ (ဦး) ဝင္းေဖကိုလည္းေကာင္း၊ ရုရွစာေရးဆရာ ခ်က္ေကာ့ကိုလည္းေကာင္း၊ ၿဗိတိသွ်စာေရးဆရာ ဂ်ိန္းဂၽြိဳက္စ္ ကိုလည္းေကာင္း အိပ္မက္သံုးဆင့္ အေပၚဆံုးအထပ္တြင္ ေတြ႔ခဲ့ရေသး၏။ သူတို႔လိုပဲ အင္မတန္စာေရးေကာင္းတဲ့ ျမန္မာစာေရးဆရာတစ္ေယာက္ ရွိတဲ့အေၾကာင္းကိုလည္း က်ေနာ့္ရဲ့ အတၱေနာမတိ ပီတိစိတ္နဲ ့လက္တို႔ၿပီး ေျပာျဖစ္ေအာင္ ေျပာလိုက္ရေသး၏။ 

စာဖတ္သူမ်ားေကာ ပုဆိုးပခက္ လ,ေပၚ တက္ခ်ိပ္ခ်င္တယ္ဆိုရင္ျဖင့္ ကိုယ္ပိုင္ ဟင္းလင္းျပင္အထိ လမ္းေလွ်ာက္ၾကည့္လိုက္စမ္းပါ။
ေက်ာက္ဂူထဲက ေစါင့္ေနတဲ့ လူအမေတြဆီ သားေကာင္ထမ္းၿပီး ျပန္လာခ်င္တယ္ဆိုရင္ျဖင့္ အသက္မီး ေလာင္စာကို အားရပါးရ ေသာက္ၿမိဳလိုုက္စမ္းပါ။
ကိုယ့္ကိုယ္ကို ေခ်ာင္းၾကည့္သူအျဖစ္ ေနၾကည့္ခ်င္တယ္ဆိုရင္ျဖင့္ “ ကိုၿငိမ္း(မႏၱေလး) ” ရဲ့  “အိပ္မက္သံုးဆင့္ ” ဝတၳဳတိုစု စာအုပ္ကိုသာ ဖတ္ၾကည့္ပါ။ 

က်ေနာ္ကေတာ့ အိပ္မက္သံုးဆင့္ေပၚ တဆင့္ၿပီးတဆင့္ တက္လာၿပီးသည့္အခါ  ျပန္ဆင္းခ်င္စိတ္မရွိေလာက္ေအာင္ စ်ာန္ဝင္စားေနခဲ့မိသည္ကေတာ့ အမွန္ပင္ျဖစ္ပါသည္။  ။

ၿငိမ္းေဝ
(ဧရာဝတီအတြက္ ေရးခဲ့တဲ့ေဆာင္းပါးျဖစ္ပါတယ္။)
စာအုပ္အမည္။    ။ အိပ္မက္သံုးဆင့္ ဝတၳဳတိုစု
စာေရးသူ။    ။ ကိုၿငိမ္း(မႏၱေလး)
ထုတ္ေဝသူ။    ။ ဦးသန္းေဆြ( စစ္သည္ေတာ္စာေပ)
ထုတ္ေဝခုႏွစ္။    ။ ၂၀၀၂၊ ဇူလိုင္
အုပ္ေရ။    ။ ၁၀၀၀ အုပ္

No comments:

Post a Comment