June 16, 2010

ေထာင္မွဴး


ကၽြန္မရဲ့ ညေခၽြးေတြဟာ သူ ့မနက္စာပန္းကန္ကို
ဆီလူးေပးတယ္။
မူလေနရာကို တြန္းလွည္းနဲ ့တြန္းလာတာ
မေျပာင္းလဲတဲ့ အျပာေရာင္ ဆီးႏွင္းထုရဲ့
ေၾကာ္ျငာစာရြက္ေတြ။
မေျပာင္းလဲတဲ့ သစ္ပင္ေတြနဲ႔
သခ်ိၤဳင္းကုန္းက ေက်ာက္စာတိုင္ေတြ။
သူလုပ္ေပးနိဳင္တာ ဒါပဲလား ဟင္၊
ေသာ့တြဲ တခၽြင္ခၽြင္နဲ႔လူ။


ကၽြန္မကို ေမ့ေဆးေပးၿပီး အဓမၼက်င့္ခဲ့တယ္။
ကၽြန္မစိတ္ဟာ ခုႏွစ္နာရီေလာက္ လြင့္စင္သြားၿပီး
အနက္ေရာင္ အိတ္တလံုးထဲ ေရာက္သြားတယ္။
အဲဒီမွာ ကၽြန္မ သက္ေတာင့္သက္သာ ေနလိုက္တယ္။
သေႏ<သား သို႔မဟုတ္ ေၾကာင္တစ္ေကာင္၊
တစ္ခုခုေပ်ာက္ဆုံးသြားခဲ့ၿပီ။
ကၽြန္မရဲ့ အိပ္ေဆးေတြ
ကၽြန္မရဲ့ အနီနဲ႔အျပာဇက္ပလင္ေလယာဥ္ေတြဟာ
ေၾကာက္စရာ အျမင့္ႀကီးကေန
ကၽြန္မကို ပစ္ခ်ၾကတယ္။
ကၽြန္မရဲ့ အခြံဟာ ကဲြအက္ေၾကမြသြား
ငွက္ေတြရဲ့ ႏႈတ္သီးေတြဆီ
ကၽြန္မ ပ်ံ႕သြားေတာ့တယ္။


အို…လြန္ပူေလးတုိ႔
ေဟာဒီစကၠဴေန႔ေတြထဲမွာ
အေပါက္ေတြ ဘယ္ေလာက္ေတာင္ျပည့္ေနၾကၿပီလဲ။
ကၽြန္မကို သူ႔ေဆးလိပ္မီးရဲရဲနဲ႔တို႔တယ္၊
ကၽြန္မဟာ ပန္းေရာင္လက္ဖဝါးေတြရွိတဲ့
ေက်းကၽြန္မ ကပလီမလုိ ေနျပတယ္။
သူလုပ္သမွ်ကုိ
ရယ္ေမာၿပီး ဟန္ေဆာင္ေနခဲ့တယ္။
ကၽြန္မဟာ ကၽြန္မပဲ၊
အဲဒါ မလုံေလာက္ေသးဘူးလား။


အဖ်ားဟာ ေရလုိစီးက်
ကၽြန္မ ဆံပင္ေတြ မာခဲသြားၾကတဲ့အထိပဲ။
ကၽြန္မနံရုိးေတြ ေပၚလာတယ္။
ကၽြန္မ ဘာစားၿပီးၿပီလဲ။
လိမ္ညာမႈေတြနဲ႔ ပလီတဲ့ အျပံဳးေတြ။
မိုးေကာင္းကင္ဟာ
အဲဒီအေရာင္မဟုတ္ေလာက္ပါဘူး
ျမက္ပင္ေတြဟာ ယိမ္းလႈပ္ေနၾကသင့္တာပဲ။


တစ္ေန႔လုံးဘဲ မီးျခစ္ဆံေတြနဲ႔
ဘုရားရွိခုိးေက်ာင္းပုံ ေဆာက္ေနခဲ့တယ္။
ကၽြန္မစိတ္ကူးထဲၾကည္ႏူးေနတာ
သူမဟုတ္ဘူး၊ အျခားတစ္ေယာက္။
အဲသလုိ သူ႔ကို ပုန္ကန္လုိ႔တဲ့
ကၽြန္မကုိ သူညွင္းပမ္းတယ္
သူ႔ရဲ့ သံခ်ပ္ကာအက်ီ ၤအတုနဲ႔။


သူ႔ရဲ့ျမင့္မားေအးစက္တဲ့
အတိတ္ေမ့ေရာဂါမ်က္ႏွာဖုံးေတြနဲ႔။
ကၽြန္မ ဒီကုိ ဘယ္လုိေရာက္လာခဲ့ပါလိမ့္။
ဝိုးတဝါး ရာဇဝတ္သား၊
ကၽြန္မဟာ ေသနည္းအမ်ိဳးမ်ိဳးနဲ႔ ေသဖူးတယ္၊
ႀကိဳးကြင္းစြပ္၊ အစာငတ္ခံ၊ မီးကၽြမ္း
သံဆူးခ်ိတ္မွာ တြဲေလာင္းက်။


သူ႔ကို
ဟုိးအေဝးက ၿမံဳေနတဲ့ မုိးႀကိဳးအျဖစ္
ကၽြန္မ စိတ္ကူးၾကည့္မိတယ္၊
သူ႔အရိပ္ေအာက္မွာ ကၽြန္မရဲ့ မျဖစ္စေလာက္
ရွားပါးရိကၡာ ကၽြန္မစားၿပီးၿပီ။
သူေသသြားပါေစ
ဒါမွမဟုတ္ ဟိုအေဝးကုိေရာက္သြားပါေစ။


ဒါေပမဲ့ မျဖစ္ႏုိင္ပါဘူး
လုံးဝမျဖစ္ႏုိင္ပါဘူး။
အဲဒီအရာဟာ ထိန္းခ်ဳပ္လုိ႔မရ
လြတ္လပ္ေနတယ္။
ဖ်ားနာမႈကို မစားေသာက္ရရင္
အေမွာင္ထုဟာ ဘာလုပ္မလဲ
မ်က္လုံးေတြကုိ ဓားခၽြန္ခၽြန္နဲ႔
မထုိးဆြရရင္
အလင္းေရာင္ဟာ ဘာလုပ္မလဲ။
ကၽြန္မမရွိေတာ့ရင္
သူ ဘာေတြ လုပ္ လုပ္ လုပ္ေနမလဲ။


ဆစ္လ္ဗီယာ ပလာ့သ္
(ေဇယ်ာလင္း ဘာသာျပန္ဆိုတဲ့ ဆစ္လ္ဗီယာ ပလာ့သ္ဘဝ၊ ဆစ္လ္ဗီယာ ပလာ့သ္ကဗ်ာ စာအုပ္မွ ကူးယူ ေဖၚျပ တာပါ။ သရုပ္ေဖၚပံုကေတာ့ ကမၻာေက်ာ္ပန္းခ်ီဆရာ ဒါလီရဲ့လက္ရာျဖစ္ပါတယ္။)

No comments:

Post a Comment