May 08, 2010

မသိန္းရွင္ဆီ ပို ့ေပးပါ


(၁၄)

မိုးေတြက ေမွာင္ေနသည္
ထုိေန႔က အင္ေတာက်ယ္ ဘူတာတြင္ ခရမ္းခ်ဥ္သီး ဖုံးထားေသာ သူ႔ ထန္းလ်က္ေသတၱာမ်ားကို တင္ေနစဥ္ ကတည္းက မိုးေကာင္းကင္မွာ ေမွာင္ပိန္းလာေနသည္။
အေမွာင္ရိပ္မ်ားေအာက္၌ ေတာင္တန္းႀကီးမ်ား တျဖည္းျဖည္း ေပ်ာက္ကြယ္သြား သည္။ ထန္းေတာညိဳႀကီးမ်ားသည္ ညစ္မိႈင္းသြားသည္။


အလုပ္သမားမ်ားက သူ႔ ေသတၱာမ်ားကုိ တင္ေနဆဲ... ၊ ထြန္းေမာင္အပါအဝင္ ရဲသားႏွစ္ဦးက ဝတ္ေက် တမ္းေက်ရွာေဖြေနဆဲ၌ ညိဳညိဳသည္ က်ေနာ္ရွိရာ ဂါတ္တြဲ ေနာက္ ဖက္ လူမျမင္ ကြယ္ရာသို႔ ေရာက္လာခဲ့သည္။
ထိုအခါတြင္ကား မိုးအဖဲြမႈန္ကေလးမ်ားပင္ သူႏွင့္ က်ေနာ္႔ အေပၚ၌ က်ေနသည္။ သူသည္ လည္ပင္း၌ ပတ္ထားသည့္ တဘက္ျဖင့္ သူ႔ မ်က္ႏွာေပၚမွ ေခၽြးဥမ်ားႏွင့္ မုိးေရစက္မ်ား ကို သုတ္သည္။ အစီအစဥ္အတုိင္း ျဖစ္မလာသျဖင့္ သူ႔ မ်က္ႏွာမွာ စိုးရိမ္ဟန္ ေပၚေနသည္။ သူ က်ေနာ္႔ ကို စကားေျပာလွ်င္လည္း သူ႔ အသံမ်ားမွာ ထုိ စိုးရိမ္စိတ္ျဖင့္ တုန္ယင္ေနသည္။

“သူမ်ား စာပုိ႔မမွီဘူး၊ ဒီရထားနဲ႔ လုိက္ရမွာဘဲ၊ လုိက္လုိ႔ရတယ္မႈတ္လား၊ ေရွ ့ဆုံးတဲြက စီးပါ့မယ္”
က်ေနာ္သည္ သူ႔ကို မစိုးရိမ္ရန္ ေျပာခဲ့၏။ အကယ္၍ တေနရာရာတြင္ ဤ တန္ ဆာလုပ္ၿပီး ကုန္မ်ားကို စစ္ေဆးခဲ့လွ်င္ ကိုယ္လြတ္ ရုန္းသြားရန္ ေျပာခဲ့သည္။

သူသည္ ရထား တဖက္မွလွည့္၍ ေရွ ့ဆုံး လူစီးတဲြသုိ႔ သြားသည္။ ထုိေန႔တြင္ ေမွာင္ခုိတဦးမွ် မပါသျဖင့္ ေရွ ့ဆုံးတြဲ၌ သူ႔တြင္ အေဖာ္မရွိ။ ေက်ာက္ပန္းေတာင္းမွ ထြက္လာကတည္းက ရထားတတဲြတြင္ လူ ကိုးေယာက္ ဆယ္ေယာက္မွ်သာ ပါရွိသျဖင့္ မုိးေမွာင္ႀကီးကုိ ျဖတ္သန္းၿပီး ထြက္လာခဲ့သည့္ ရထားႀကီး တစင္းလုံးသည္လည္း တိတ္ဆိတ္ ေျခာက္ကပ္ေနခဲ့သည္။ လမ္းတေလွ်ာက္လုံး၌ မုိးေမွာင္ႀကီးသည္ ေရွ ့မွ ျဖတ္ဆီးေနသည္။ အခ်ိဳ ့ေနရာမ်ား၌ အလင္းေရာင္မ်ားရွိေသာ္လည္း အင္ေတာက်ယ္မွ ထြက္လာကတည္းက မ်ားေသာ အားျဖင့္ ရထားႀကီးမွာ အေမွာင္ရိပ္ထဲ၌ စမ္းတဝါးဝါး ခရီးႏွင္ေနရသလုိပင္။

ရံဖန္ရံခါ၌ မိုးမႈန္ကေလးမ်ားသည္ ရထားနံရံကုိ လာ၍ ထိမွန္ၾကသည္။
သံလမ္း အေကြ႔မ်ားတြင္ ေရွ ့ဆုံးတြဲ ျပတင္းဝမွ ကိုယ္တပုိင္း ထြက္ျပေနေသာ ညိဳညိဳ႔ ကို လွမ္းျမင္ေနရသည္။ သူသည္ က်ေနာ္ရွိရာ ဂါတ္တဲြသုိ႔ ေမွ်ာ္ၾကည့္ေနတတ္သည္။
က်ေနာ္ကား ၿမိဳ ့သစ္သုိ႔ ေရာက္သည္အထိ ဂါတ္တြဲတြင္သာ ၿငိမ္သက္ေနခဲ့သည္။ ခရီးသည္ နည္းပါးလွသျဖင့္ လက္မွတ္ စစ္ရန္လည္း မလိုအပ္ေပ။ ညိဳညိဳရွိသည့္ တဲြသို႔ သြားလွ်င္လည္ မေတာ္တဆ ထန္းလ်က္ ေသတၱာမ်ား စစ္ေဆးသည္ႏွင့္ ၾကံဳေနခဲ့လွ်င္္ ေျဖရွင္းရ ခက္ေနမည္ကို ေတြးမိသည္။
အႏၱရာယ္ရွိေသာ ဘူတာမ်ားကို ျဖတ္ေက်ာ္လာခဲ့မိမွ က်ေနာ္သည္ ရင္ထဲတြင္ ေပါ့ပါးလာသည္။ ၿမိဳ ့သစ္သုိ႔ ေရာက္လွ်င္ ေနလည္း ဝင္သြားေပၿပီ။

ထုိဘူတာမွ ထြက္လာေသာအခါ လမ္းတေလွ်ာက္ ၿခိမ္းေခ်ာက္ လုိက္လာေနခဲ့သည့္ မုိးႀကီးသည္ ရထားအထြက္၌ တေဝါေဝါရြာခ်လုိက္ေလသည္။
ဤ မိုးႀကီး စတင္ရြာခ်ိန္၌ က်ေနာ္သည္ ပလက္ေဖာင္းေပၚ၌ ရွိေန၏။ မုိးရြာသျဖင့္ လူစီးတြဲမ်ား၌ကား မီးမ်ား ပ်က္ေနသျဖင့္ ေမွာင္ေနသည္။

က်ေနာ္တက္လုိက္သည့္ တဲြေပၚရွိ ခရီးသည္ အခ်ိဳ ့သည္ ဖေရာင္းတုိင္မ်ားကုိ ထြန္းေနၾက၏။ ထုိတဲြ၏ တဖက္ရွိ ခုံတန္းလ်ားမ်ားမွာ ထာဝန္က် မီးရထား ရဲသားမ်ား လိုက္ပါသည္။ က်ေနာ္တက္သည့္ အေပါက္မွ ေလွ်ာက္သြားေသာအခါ ရဲသားမ်ားကို ေတြ႔ရသည္။
ထုိအထဲ၌ ထြန္းေမာင္ မရွိသည္ကုိ က်ေနာ္သည္ သတိထားမိလုိက္သည္။ ခ်က္ျခင္းပင္ စိုးရိမ္စိတ္မ်ား ျဖစ္ေပၚ လာကာ က်ေနာ္သည္ ထြန္းေမာင္ကို အႏွံ ့အျပား လုိက္ရွာၾကည့္၏။ ထြန္းေမာင္ကို မေတြ႔ရလွ်င္ ရင္ထဲ၌ ထူပူလာသည္။
က်ေနာ္႔ ကို အျခား ရဲသားမ်ား ႏႈတ္ဆက္ၾကသည္ကိုပင္ ဂရုုမစုိက္မိေတာ့ေပ။ က်ေနာ္႔ စိတ္မ်ားသည္ အစိုးရိမ္လြန္လာၾက၏။
ခုအခ်ိန္၌ ေရွ႔ဆုံးတဲြ၌ ညိဳညိဳ တေယာက္တည္း ျဖစ္ခ်င္ ျဖစ္ေနမည္ကို ေတြးလုိက္မိသည္။
မီးပ်က္သျဖင့္ ေမွာင္လည္းေမွာင္ေန၏။
ထြန္းေမာင္ ေရွ ့ဆုံးတဲြသို႔ ေရာက္ေနမည္ကို အေသအခ်ာတြက္မိေသာအခါ ရင္ထဲ၌ မခံမရပ္ႏုိင္ ျဖစ္လာသည္။
က်ေနာ္သည္ ညိဳညိဳ ့မ်က္ႏွာကေလးကို ျမင္လာ၏။ အျပစ္ကင္းစင္ေသာ၊ ျဖဴစင္သန္႔ရွင္းေသာ ဤ ဆင္းရဲသူ မိန္းကေလး၏ တရႈိက္ရႈိက္ ငိုသံမ်ားကို ၾကားေယာင္လာသည္။

“ခုမွ သတိရလာ၊ က်ေနာ္႔ လြယ္အိတ္ ေရွ ့တဲြမွာက်န္ခဲ့တယ္၊ လက္မွတ္ေတြနဲ႔”

က်ေနာ္သည္ ရဲသားမ်ားကို ေအာ္ေျပာလုိက္၏။
က်ေနာ္သည္ ေရွ ့ဆုံးတဲြသုိ႔ ကူးသြားရန္ ခ်က္ျခင္း ဆုံးျဖတ္လုိက္ေလသည္။
ခ်က္ျခင္းပင္ ရဲမ်ားကို ျဖတ္သန္းကာ က်ေနာ္သည္ အေမွာင္ထဲ၌ ခုံမ်ား၌ ေရွာင္ရွားရင္း ေရွ႔သို႔ ေျပးေနမိသည္။

“ရင္ေမာင္၊ မကူးနဲ႔၊ လက္ကုိင္ေတြ ေခ်ာ္ေနတယ္”

ရဲၾကပ္ႀကီး ဦးေအာင္စိန္သည္လည္း စုိးရိမ္စြာ ေအာ္ဟစ္ေနသည္။
“သြားမွ ျဖစ္မယ္” ဟု က်ေနာ္သည္ ျပန္ေအာ္ခဲ့၏။

ဤ အခ်ိန္၌ကား က်ေနာ္သည္ မည္သည့္ အႏၱရာယ္ကိုမွ် မေတြးမိေတာ့ေပ။
တဲြအကူး၌ ေရွ ့တဲြ လက္ကုိင္ကုိ အေမွာင္ထဲတြင္ စမ္းရွာေနစဥ္၌ က်ေနာ္သည္ က်ေနာ္႔ တကိုယ္လုံးကို မိုးသီး မိုးေပါက္ႀကီးမ်ား ထိ မွန္ ေနျခင္းကိုကား ဂရု မစိုက္မိေပ။
ျမခင္ေလးကုိ ထြန္းေမာင္ ၾကံစည္လုိက္ပုံကုိ ဤ အခ်ိန္တုိကေလး အတြင္း၌ပင္ သတိ ရေနသည္။ ျမခင္ ေလးကား ထြန္းေမာင္ကို တမ္းတမ္းစဲြ ျဖစ္ေနခဲ့၏။ ခေလးမကေလးမွာ အပ်ိဳ ေဖၚပင္ မဝင္ေသး။ ဤ ခေလးမကေလး သူ႔ ကို တမ္းတမ္းစဲြ ျဖစ္ေနသျဖင့္ ထြန္းေမာင္သည္ သူမွ တဆင့္ သူ႔ အေပါင္း အသင္းမ်ားသို႔ ေပးအပ္လုိက္ျပန္သည္။ ဤ ခေလးကေလး၏ မ်က္ႏွာမွာ က်ေနာ္႔ မ်က္လုံးအိမ္ထဲ၌ တဝဲဝဲေပၚေနသည္။ မေအးျမင့္၊ မေအးေရႊ၊ မေအးသြယ္၊ တင္တင္၊ သင္းသင္း၊ ႏုႏု၊ အျခား မိန္းကေလးမ်ား အားလုံးမွာ ဤ လမ္းသုိ႔သာလွ်င္ သြားခဲ့ရ၏။ ထြန္းေမာင္မွ တဆင့္ အျခားလက္မ်ားသုိ႔ ကူးေျပာင္းသြားရသည္။
က်ေနာ္႔နားထဲ၌ ထြန္းေမာင္၏ “ မင္း ေထာင္က်သြားခ်င္သလား” ဟု ေျပာေနသံ၊ ညိဳညိဳ၏ ေတာင္းပန္ေနသံမ်ားသည္ မိုးသံ၊ ရထားသံမ်ားႏွင့္ ေရာေထြး သြားေနသည္။

မိုးသည္လည္း ေအာ္ဟစ္ ရြာေနသည္။
တဲြ လက္ကုိင္မ်ားသည္ ေခ်ာ္ေန၏။
က်ေနာ္ကား ရထားတြဲ ႏွစ္ခုၾကားသုိ႔ ေရာက္လာခဲ့၏။ ေျခေထာက္ကုိ လႊဲကာ အျခားတဲြသုိ႔ ကူးလုိက္ျပန္သည္။ က်ေနာ္႔ တကိုယ္လံုး မိုးေရမ်ား နစ္ေနသည္ကုိ သတိ မထားမိေတာ့ေပ။
က်ေနာ္သည္ အျခားတဲြသုိ႔ ေရာက္လွ်င္ ခရီးသည္မ်ားကုိ ဂရုမထားဘဲ တုိက္တုိက္ ခုိက္ခုိက္ ေျပးသြားသည္။ ခရီးသည္မ်ားသည္ ဖေရာင္းတိုင္မ်ားကို ႀကိဳးစား ညိွ ထြန္းေနၾက၏။ က်ေနာ္ကား မႊန္ထူေနသျဖင့္ ဘယ္အရာကိုမွ် သတိမရေတာ့ေပ။ ရထားကို ဘရိတ္ႀကိဳး ဆဲြ ရပ္လုိက္ရန္ကို ေနာင္ မွ ေတြးမိသည္။
က်ေနာ္ အျခားတြဲမ်ားကုိ ဆက္၍ ကူးေနစဥ္၌ အျပင္ဖက္္တြင္ ေလမ်ားသည္ တဝွီးဝီွး တုိက္ေနသည္။ လွ်ပ္စီးလက္လုိက္ေသာအခါ အေမွာင္ထဲ၌ ေျပးေနေသာ ရထားႀကီးကုိ ဖ်တ္ကနဲ ျမင္ေတြ႔လုိက္ရသည္။
ေနာက္ဆုံးတြဲသုိ႔ ကူးရန္ အားယူခ်ိန္၌ကား ရထားႀကီးသည္ ပုလင္းေခ်ာင္း တန္တားရွည္ႀကီးကုိ ျဖတ္ေက်ာ္ေနခဲ့ေပၿပီ။

ဤ ေတာင္က်ေခ်ာင္းျပင္က်ယ္ႀကီးထဲ၌ ဆင္တပ္ႀကီးတခု ေတာင္ေပၚမွေျပးဆင္း လာေနသလို ေရလုံးႀကီးမ်ားသည္ တေဝါေဝါ ၿပိဳဆင္းေနသည္။ ေခ်ာင္း ကမ္းပါးမ်ားသည္ ၿပိဳက်ေနသည္။
က်ေနာ္ကား ေၾကာက္စိတ္မ်ား ဝင္လာေနသည္။ ဤ တန္တားႀကီးကို ျဖတ္ေက်ာ္ ၿပီး သည္အထိ မေစာင့္ႏုိင္။
က်ေနာ္႔ မ်က္လုံးထဲ၌ အေမွာင္ထဲတြင္ ခုံတန္းလ်ားတခုေပၚသို႔ ညိဳညိဳ ့ ကို ဆဲြလွဲ ေနသည္ကုိ ျမင္ေနရ၏။

“အေမ .... အေမ...မကယ္ႏုိင္ေတာ့ဘူးလား”

ထုိ အသံကုိ ၾကားေနရသည္။
က်ေနာ္သည္ အႏၱရာယ္ကို မေတြးႏိုင္ေတာ့ဘဲ ဟုိဖက္တဲြ လက္ကုိင္ကုိ ရွာလုိ္က္၏။ ျဖတ္ကူးလုိက္သည္။ ဤ အခ်ိန္၌ကား ရထားသည္ တန္တားးႀကီးကုိ ျဖတ္ကူးေနခ်ိ္န္ျဖစ္သျဖင့္ က်ေနာ့္ ေက်ာဖက္တြင္ တန္တားႀကီး တဝီွးဝွီး ေအာ္ျမည္ကာ ျဖတ္သန္္းသြားေနသည္။ က်ေနာ္သည္ ေက်ာႏွင့္သံေဘာင္ႀကီးမ်ား မရုိက္မိေစရန္ ကိုယ္ကို သစ္ရြက္လုိ ျပားခ်ပ္ေနေအာင္ ကပ္ထားရင္း ကူးေနရ၏။
ေနာက္ဆုံးတဲြသုိ႔ ေရာက္လွ်င္ တံခါးကို ညင္ညင္သာသာတြန္း ဖြင့္လုိက္ေလသည္။ တံခါးသည္ ေလွ်ာကနဲ ပြင့္ထြက္သြား၏။
က်ေနာ္သည္ တံခါးဝ၌ ၿငိမ္သက္စြာ ရပ္ေနလုိက္သည္။
က်ေနာ္ ေတြးလာသည့္ အတုိင္းပင္ အေမွာင္ထဲ၌ ရုန္းကန္သံ၊ ေဆာင့္တြန္းသံ၊ ဆဲဆုိသံ၊ ၿခိမ္းေျခာက္သံ၊ လဲက်သြားသံမ်ားကုိ ၾကားရသည္။

တျဖည္းျဖည္း အေမွာင္ထဲမွ သူတုိ႔အရိပ္မ်ားကို ေတြ႔ရသည္။
လွ်ပ္စီးတခ်က္ လက္လုိက္ခ်ိန္တြင္ ထြန္းေမာင္က ညဳိညိဳ၏ ကိုယ္မွ အက်ၤီ ကိုိိဆဲြဆုပ္ုလိုက္သည္ကို ျမင္္လိုက္ရသည္။
အက်ီ ၤစုတ္ျပတ္သြားသံ ၾကားရ၏။
က်ေနာ္သည္ ထြန္းေမာင္ေနာက္မွ ေျပးကပ္လုိက္၏။
ပခုံးမွ ဆဲြေျမွာက္လုိက္သည္။ ထုိ႔ေနာက္ တကိုယ္လုံးဖိအား အသုံးခ်ကာ ရင္ဝ တည့္ တည့္ကုိ အားသြန္ ထုိးခ်လိုက္သည္။ က်ေနာ္ကား အေပ်ာ္တမ္း ေဘာက္ဆာသမားအျဖစ္က အေလ့အက်င့္မ်ား အားလုံး ျပန္ရလာသည္ ထင္ရသည္။
တခ်က္ အသံထြက္ၿပီး လဲက်သြား၏။ ေနာက္တခ်က္ ထပ္ထုိးရန္ အားယူလုိက္ ခ်ိန္ တြင္ က်ေနာ္႔ ေျခေထာာက္မ်ားသည္ ေသနတ္ကို နင္းမိလုိက္သည္။
က်ေနာ္သည္ ေသနတ္ကို ကုန္းေကာက္လုိက္ၿပီး ေျပာင္းဖက္မွ ဆုပ္ကိုင္လုိက္၏။ ရင္ထဲမွ မခံမရပ္ႏုိင္၊ စုျပဳံေပါက္ကဲြလာၾကေသာ ေဒါသမ်ားသည္ လွ်ပ္စစ္ဓါတ္ကဲ့သို႔ လက္ အတြင္းသို႔ စီးဆင္းသြားၾကသည္။
က်ေနာ္သည္ ေသနတ္ဒင္ျဖင့္ သူ႔ ဦးဆက္ဟု ထင္ရသည့္ေနရာကို စိ္တ္ ခြန္ အား ရွိသမွ် အားကုန္ လဲႊရုိက္ခ်လုိက္၏။
“ခြပ္” ကနဲ ျမည္သံသည္ မုိးသံ၊ ေလသံ၊ တန္တားသံ၊ ေခ်ာင္းေရက်သံ၊ ပုရစ္ေအာ္သံ၊ ရထားခုတ္ေမာင္းသံမ်ား အၾကား၌ ထင္ရွားျပတ္သားစြာ အားရ ေက်နပ္ဖြယ္ရာ ေပၚလာသည္။
“ေသၿပီ” ဟု က်ေနာ္သည္ လ်င္ျမန္စြာ ေတြးလုိက္မိ၏။

ဤ ရထားတဲြတြင္ လူသတ္မႈအတြက္ သက္ေသ မရွိ။ သူ႔ ဦးဆက္ ပြင့္သြားၿပီဟု ထင္ေန၏။ အရိွဳက္တည့္တည့္မိလွ်င္ ပထမ ထုိးလုိက္သည့္ လက္သီးခ်က္ျဖင့္ပင္ ေသသြား ႏုိင္သည္။
က်ေနာ္သည္ ဘာလုပ္ရမည္ကုိ စဥ္းစာရန္ပင္ သတိမရ။ ဘာေၾကာင့္မွန္း မသိ ေသနတ္ကိုကား ၾကမ္းျပင္ေပၚသုိ႔ ဝုန္းကနဲ လႊတ္ခ်လုိက္မိသည္။
ညိဳညိဳသည္ လူးလဲ ထ ရပ္ေန၏။

“သူ မႈတ္လားဟင္... သူမႈတ္လား....ဘုရားသိၾကား မ လုိ႔ေပါ့ အကိုရင္ေမာင္ မႈတ္လား”
“ဟုတ္တယ္.... ဘုရားသိၾကားမလုိ႔ ကုိ ေရာက္လာတာ”

က်ေနာ္သည္ ကေယာင္ ေျခာက္ျခားျဖင့္ သူ႔ စကားကို ေျခရာထပ္နင္း ေျပာေနမိသည္။
သူ႔ ကို ခ်ိဳင္းမွ မ ေျမွာက္ ေပြ႔ထူ ေနမိသည္။
သူသည္ က်ေနာ႔္ ရင္ခြင္အတြင္းသို႔ တုိးေဝွ႔ရင္း ရႈိက္ႀကီးတငင္ ငုိေနသည္။ စုတ္ျပတ္ေနေသာ သူ႔အကၤ်ီေၾကာင့္ အကြယ္အကာမရွိ ဟင္းလင္းပြင့္ေနသည့္ သူ႔ ရင္သားမ်ားမွာ က်ေနာ့္ လက္ေမာင္းျဖင့္ထိေနသည္။
မုိးေရမ်ားသည္ က်ေနာ္တုိ႔ ေက်ာျပင္ဖက္မွ ပက္သြင္းေနသည္။

သူ ေသဘီ... ဒါ လူသတ္မႈတ္ဘဲ...အေလာင္းကုိ ေဖ်ာက္ပစ္ရမယ္၊ အုိ... ပုလင္းေခ်ာင္း တန္တားေတာင္ လြန္လာဘီ၊ ေရွ ့စြန္ေခ်ာင္း ေရာက္ေတာ့မယ္၊ စြန္ေခ်ာင္း က်ရင္ ေရထဲ ကန္ခ်ပစ္ခဲ့မယ္၊ စြန္ေခ်ာင္းလဲ ေရစီးသန္တာဘဲ၊ ဒါဆုိ ကိစၥၿပီးတာေပါ့..
“ဒါ လူသတ္မႈဘဲ၊ လူသတ္မႈတ္ဘဲ” ႏွင့္ က်ေနာ္သည္ ဒလစပ္ ေတြးေနမိ၏။
“လူသတ္မႈလဲ ဘာျဖစ္သလဲ၊ ျဖစ္လာသမွ် အေကာင္းခ်ည့္ေပါ့”

က်ေနာ္သည္ ညိဳညိဳ ့ကို တြန္းဖယ္ေနမိ၏။
ထြန္းေမာင့္ အေလာင္းကုိ ေဖ်ာက္ဖ်က္ေတာ့မည္ဟု ေျပာေနမိ၏။

“စြန္ေခ်ာင္းနဲ႔နီးလာဘီ လႊတ္စမ္းကြယ္၊ အေလာင္းကို အေပါက္ဝဖက္ ေရႊ ့ထားမွ” ဟု ေအာ္ေျပာေနမိသည္။

သူသည္ က်ေနာ္႔ကို အားကုန္ဖက္ထားသည္။
သူ႔ လက္မ်ားသည္ တဆတ္ဆတ္တုန္ေန၏။ သူ႔ အသားစုိင္မ်ားသည္ တုန္ေနၾက၏။
“မီးျခစ္ ျခစ္ၾကည့္ပါ”
သူသည္ ေၾကာက္လန္႔တၾကား ေအာ္ေျပာေန၏။

ထုိအခါတြင္မွ က်ေနာ္သည္လည္း ထြန္းေမာင္ ေသ မေသၾကည့္ရန္ သတိရလာသည္။ ေဘာင္းဘီအိတ္ထဲမွ မီးျခစ္ ထုတ္ျခစ္ေနမိသည္။ မီးျခစ္မွာ ေရမ်ားစုိေနသည္ တေၾကာင္း... က်ေနာ္္႔ လက္မ်ား တုန္ေနသည္တေၾကာင္းေၾကာင့္ ရုတ္တရက္ မေတာက္ႏုိင္ေပ။ အေတာ္ၾကာမွ ေတာက္လာသည္။
က်ေနာ္တုိ႔သည္ မီးေရာင္ေအာက္၌ ငုံ႔ၾကည့္လုိက္ၾက၏။
ထြန္းေမာင္ကို က်ေနာ္ရုိက္စဥ္က ေမွာက္ခုံဟု ထင္ခဲ့ေသာ္လည္း ထြန္းေမာင္ကား ပက္လက္လဲက်ခဲ့သျဖင့္ နဖူးကုိသာ ထိသြားခဲ့သည္။ နဖူးမွာ ေသနတ္ဒင္ေစာင္းျဖင့္ ရိုက္မိသျဖင့္ ဟက္တက္ကဲြေန၏။ မိုးမ်ားရြာေနသည့္ အထဲ၌ပင္ သူ႔ နဖူးမွ ေသြးမ်ားသည္ ၾကပ္းျပင္ေပၚသို႔ စီးက်ေနၾက၏။ သူသည္ မေသေသးေပ။ သတိကား လစ္ေနေပၿပီ။

“မေသေသးဘူး၊ ဒါေပမယ့္ သတ္ပစ္မွ ျဖစ္မယ္၊ ဒီေကာင္ မင္းကို အခဲေက်မွာမႈတ္ဖူး၊ လူမိုက္ဆုိတာ ေဆးမရွိဘူး၊ လူယုတ္မာ ဆုိေတာ့ ပုိဆုိးတယ္”

က်ေနာ္သည္ အသံႏိွမ့္ၿပီး ေျပာေနမိ၏။
မီးျခစ္မွာ ေလေဝွ႔သျဖင့္ ဟုတ္ကနဲ ၿငိမ္းသြားေလသည္။
သူသည္ က်ေနာ္႔ကို ထပ္၍ ေပြ႔ဖက္ထား၏။ အေသ တြယ္ကပ္ထားသည္။

“ဖယ္ပါအုံး မီးေရာင္ျမင္ေနရဘီ၊ ပုတီးကုန္းေရာက္ေတာ့မယ္၊ ဒီ အေကာင္ႀကီးကို ေခ်ာင္းထဲပစ္ခ်ရမယ္”
“ဟင္အင္း ... ဟင္အင္း...ေၾကာက္တယ္၊ ညိဳညိဳ ေၾကာက္တယ္” ဟု သူသည္ စူးစူး ဝါးဝါး ေအာ္ေနသည္။
သူသည္ ထြန္းေမာင္ကို မသတ္ဘဲႏွင့္ အိမ္သာထဲ ထည့္ပိတ္ထားရန္ ေျပာေနသည္။

က်ေနာ္ ကိုယ္တုိင္လည္း လက္စ ေဖ်ာက္ ပစ္ခဲ့ျခင္းသာ အမွန္ဆုံးျဖစ္သည္ကို ေတြး ခဲ့ေသာ္လည္း လူတေယာက္ကို ေသြးေအးစြာ အစေဖ်ာက္ပစ္ရန္မွ မလြယ္သည္ကုိ ခံစားလာေနရျပန္သည္။
ထုိ အခ်ိန္က ထြန္းေမာင္ အသက္ ရွင္ေနလွ်င္ မည္မွ် အႏၱရာယ္ႀကီးမားမည္ကုိ အ မွန္အတုိင္း ႀကိဳတင္ ေတြးေနမိပါလ်က္ႏွင့္ က်ေနာ္သည္ ေဖ်ာက္ဖ်က္ပစ္လုိစိတ္ မရွိေတာ့ေပ။
ထုိ႔ေၾကာင့္ပင္ ထြန္းေမာင္ကို အနီးရွိ အိမ္သာ အတြင္းသို႔ ပစ္သြင္းလုိက္မိသည္။ သူ႔ ေသနတ္မွ က်ည္ဆံမ်ား၊ သူ႔ ခါးပတ္မွ က်ည္ဆံမ်ားထုတ္ယူၿပီး လႊင့္ပစ္ခဲ့၏။ ေသနတ္ကိုပါ အိမ္သာထဲ ပစ္သြင္းလုိက္သည္။ အျပင္မွ မင္းတုန္းထုိးပိတ္လိုက္သည္။

က်ေနာ္သည္ ညိဳညိဳ ့ကို လက္မွဆဲြၿပီး တဲြ၏ အျခားအစြန္ဖက္သုိ႔ ဆဲြေခၚလာ၏။
မိုးမ်ားလည္း ပါးစျပဳလ ာေလသည္။
တဲြ အစြန္ေထာင့္ဖက္ခုံတြင္ က်ေနာ္သည္ သူ႔ ကို ေပြ႔ၿပီး ထုိင္ခုိင္းလုိက္၏။

“ဘာျပဳလုိ႔ လူမရွိတဲ့တြဲမွာ တေယာက္ထဲ လာစီးရတာလဲ” ဟု အျပစ္တင္ ေမးေနမိသည္။
“သူ လာ မလားလုိ႔ေပါ့”
“ဘုရားေရ... ကုိ လာမယ္ထင္လုိ႔”
“ဟုတ္တယ္၊ သူ ေရာက္လာတာဘဲ မႈတ္လား”

က်ေနာ္သည္ သူ႔ ကို ခ်ိဳင္းေအာက္မွ ပင့္မ ေပြ႔ထားရင္း အသက္မရွဴဘဲ ၿငိမ္သက္ေနမိ၏။
ထုိ တခဏ အခ်ိန္၌ သူ႔ ကိုယ္မွာ ပက္လက္အိပ္သည့္ အေနအထား မက်တက် ျဖစ္ေနသည္။ မုိးလည္း စဲၿပီး ျဖစ္သျဖင့္ ၾကယ္ေရာင္ မွိန္မွိန္ျဖင့္ သူ႔ တကိုယ္လုံးကို ျမင္ေနရ၏။ သူကလည္း အေမွာင္ထဲ၌ က်ေနာ္႔ ကို ေငးစင္း ၾကည့္ေနသည္ ထင္ရ၏။

က်ေနာ္သည္ ေမ႔ေနရာမွ ထြန္းေမာင္ အေၾကာင္း သတိရလာျပန္သည္။ ထြန္းေမာင္၏ က်င့္ၾကံရန္ ႀကိဳးစားပုံကို ေတြးမိျပန္သည္။
သူ႔ ကုိ ခ်က္ျခင္း လက္ထပ္ပစ္မွ ျဖစ္မည္ဟု စဥ္းစားေနမိ၏။ ဟုတ္တယ္... ယူပစ္ရမယ္၊ ေနာင္ေရးဆုိတာ သူ႔ ဖာသာ ေျပလယ္လာမွာေပါ့၊ ဒါဟာ ငါ ေၾကာက္ေနတာဘဲ တခါ တရံမယ္ ဇြတ္ မ်က္စိမွိတ္ ဆုံးျဖတ္ လုိက္တာ အမွန္ဆုံးေပါ့၊ ဒီလိုဘဲ သူေတာင္းစားေတြေတာင္ အိမ္ေထာင္ျပဳၾကေသးတာဘဲ၊ ငါ ေငြစု ေငြေခ်းမွာ အပ္ထားတဲ့ေငြကို ထုတ္လုိက္မယ္၊ သူ႔ ကို အပ္ခ်ဳပ္စက္ ဝယ္ေပးမယ္၊ သူ႔ စက္ခ်ဳပ္တဲ့ ဝင္ေငြကို သူ႔ အေမကုိ စရိတ္ေထာက္ေပါ့၊ လြယ္ပါတယ္... လြယ္ လြယ္ကေလးပါ၊ ၾကည့္စမ္း...အစက ငါမေတြးခဲ့မိဘူး၊ ကဲ... အိမ္ေထာင္ျပဳလိုက္ၾကတာေပါ့၊ ဒီ ရက္အတြင္းမွာ ျပဳလုိက္ၾကတာေပ့ါ၊ ဒီလုိ လုပ္မယ္ေလ၊ ၿမိဳ ့လုင္မွာ ဒီတြဲကို ခရီးသည္ တေယာက္မွ တက္မလာဘူးဆုိရင္ေပါ့၊ အေလာင္းအစား လုပ္မယ္၊ ဆုံးျဖတ္ရခက္ရင္ ေမ်ာက္ပန္းလွန္ ဆုံးျဖတ္ ရတာေပါ့ေလ....

ၿမိဳ ့လုင္အဝင္ စြန္ေခ်ာင္းကုိ ျဖတ္ေက်ာ္ေနစဥ္၌ က်ေနာ္သည္ သူ႔ ကို တင္းက်ပ္စြာ နမ္းေနမိ၏။ ရင္ခုန္သံမ်ား ဆူညံေနသည္။ “ဒီတဲြကို ဘယ္သူမွ မလာပါေစနဲ႔” ဟု ဆုေတာင္း ေနမိ၏။
“လႊတ္အုံး... လႊတ္အုံး... အသက္ ရွဴမရေတာ့ဘူး”
က်ေနာ္သည္ မလႊတ္ဘဲ နမ္းေနမိသည္။
ၿမိဳ ့လုင္၌ သူ႔ ကို မလႊတ္ဘဲ ေပ႔ြ ဖက္ထားဆဲ၌ ရထားႀကီးသည္လည္း ဆက္၍ ထြက္လာ ေနျပန္သည္။
“မင္းကုိ ခု ခ်က္ျခင္း ယူလုိက္ေတာ့မယ္၊ ကုိ ဆုံးျဖတ္ၿပီးဘီ၊ မင္း စက္ခ်ဳပ္ေပါ့၊ မင္းတုိ႔အေမကုိ အဲ့ဒီေငြနဲ႔ ေထာက္ပံ့ေပါ့၊ ေလးအိမ္မွာ စက္ေတြေပါတယ္၊ အဲဒီကုိ သြား ၾကမယ္၊ ဟုိေရာက္ရင္ ကိုတုိ႔ လင္မယားလုိ႔ ေျပာတာေပါ့”
“ရွက္စရာ ေကာင္းလုိက္တာ၊ လႊတ္စမ္းပါအုံး၊ ေမွာင္လုိက္တာေနာ္၊ သိ လား... ေမွာင္ေတာ့ သူ႔ ကို ေၾကာက္ေၾကာက္လာတယ္”
သူသည္ လႊတ္စမ္းပါေျပာရင္း က်ေနာ္႔ကို သူ႔ လက္ျဖင့္ သိမ္းရစ္ေပြ႔ထားေနသည္။
သူႏွင့္က်ေနာ္သည္ ပုိ၍ ပူးကပ္ေနသည္ထင္ရ၏။
သူ၏ ေမာလိႈက္စြာ အသက္ရွဴသံကုိ ရင္ခုန္သံႏွင့္ ေရာကာ ၾကားေနရသည္။
“ကုိေတာ့ေလ... ေမွာင္လာေတာ့ မင္းကို ခ်စ္လာတယ္”
သူသည္ က်ေနာ္႔ လက္ေမာင္းကုိ လိန္ဆဲြလုိက္ျပန္သည္။

နိဳင္ဝင္းေဆြ
အပိုင္း (၁၅)သို ့ ဆက္လက္ဖတ္ရွဳပါရန္...

No comments:

Post a Comment