November 14, 2011

ဒီႀကိဳးတန္း ေခါင္းနဲ႔ ေလွ်ာက္ၾက



ဘယ္သူေတြ
ဘယ္လိုပဲ ျပဌါန္း ျပဌါန္း
က်ေနာ္ကေတာ့ ပဌါန္း ဆက္လို႔မရတာ ၾကာပါၿပီ။

ေမာင္ေအာင္ပြင့္ေရ
က်ေနာ္ ရထားျဖစ္တယ္
ျဗဟၼာ့ ေျခရာ က်ေနာ္ မနင္းႏိုင္ေသးတာ အသာထား
ဒုန္း စိုင္းေအာင္ ေျပးႏိုင္ၾကတာ အသာထား
ဒုံး ေဝးသူေတာ့ အျဖစ္ မခံႏိုင္ဘူးဗ်ာ။

က်ေနာ္တို႔
တံဆိပ္ကပ္ရတာ လြယ္သေလာက္
တံဆိပ္ခြါရတာ အခက္ဆံုး အခ်ိန္။

မ်ဥ္းေျဖာင့္မွာ တကယ္ပဲ အေရာင္ရွိသတဲ့လား
ဒီတခါေတာ့ က်ေနာ္ လင္းပြင့္လို႔ ရသြားၿပီ
ဘယ္လိုမွ ထုတ္ၾကည့္ဖို႔ မလြယ္တဲ့ ရတနာေတြ
ပျခဳပ္ အျပင္ဘက္ ေရာက္လာခဲ့တာ
ဘာ ၾကာေသးလို႔တုန္း။

ႏွစ္ေပါင္း ၃၀ ဘာလင္တံတိုင္းႀကီး ၿပိဳက်သြားတာ
အေျမွာက္နဲ႔ခြင္းခဲ့တာ မဟုတ္ပါဘူး
ျဗဟၼစိုရ္ တရားနဲ႔ ခြင္းခဲ့တာ ဆိုပဲ။

က်ေနာ္တို႔
အတုနဲ႔အစစ္ တထပ္ထဲ က်တဲ့ ေခတ္
လက္ျပ ႏႈတ္ဆက္ခြင့္ ရေတာ့မလား
က်ေနာ္
ဒီိလိုေခတ္ကို မ်က္္ေမွာက္ျပဳရတာ ေပ်ာ္တယ္
ေက်နပ္တယ္
ဒီႀကိဳးတန္း `ေခါင္း ´ နဲ႔ ေလွ်ာက္ဖို႔
နားလည္ခြင့္ကို ရလိုက္လို႔။  

ၿငိမ္းေဝ
၁၁၊ ၁၁၊ ၁၁
(ရနံ႔သစ္၊ ႏုိဝင္ဘာ၊ ၂၀၁၁ တြင္ ပါရွိေသာ ေမာင္ေအာင္ပြင့္ ရဲ႕ ` ဒံုးေဝးတဲ့ေကာင္´ ကဗ်ာကို ဖတ္ၿပီးေနာက္…) 
ဒီကဗ်ာကို မိုးမခမွာ မေန႔က တင္ခဲ့ပါတယ္။



No comments:

Post a Comment